Ser mkt bra ut , men klart att du ska bredda nere vid tröskeln med . När du väl har börjat bra kan du ju inte fuska med att sätta kjolar istället för att bredda btw kommer följas
nä men har inte bestämt hur jag ska göra där än riktigt efftersom att den ska bli 2dr så.. måste ju ändå bygga om tröskeln i och med att jag flyttar 2-stolpen.. i värsta fall blir de än kombinerad tröskel å kjol i plåt
uppdatering igen då va ute i garaget heladagen idag å körde på.. så nu är båda bakskärmarna breddade och jag har kortat ena bakdörren 20cm så snart blir det att flytta b-stolpen..
uppdatering igen då va ute i garaget heladagen idag å körde på.. så nu är båda bakskärmarna breddade och jag har kortat ena bakdörren 20cm så snart blir det att flytta b-stolpen..
kommer bli kalass det där ska själv bygga om 244 till 2 dörrar. om några år när jag känner mig modig
hehe tack tack men på 240 har du ju fördelen att du kan ta hela kaross sidan från en 2dr en annan får ju bygga allt sj
jag vet va så jag hade tänkt du får snart fixa mer bilder vill se mer
ska ut i morron hadde ja tänkt.. tror jag ska börja flytta b-stolpen om jag vågar har fler bilder på datorn men kamra hälvetet fittarsig som fan så var och var annan bild blir suddig men de kommer mer i morron om ja åker ut
nu har det hänt grejer igen va ute hela dagen idag å flytta b-stolpen 20cm sen har jag svetsat fast bakdörren å börjat spackla där.. bilder finns vart bara 46 bilder idag men årkar inta lägga upp alla
där ska stolpen sitta
nu så sitter den fast
spackla allt effter svetsning och nerslipning av svets
sista bilden för dagen hit kom jag sen tröttnade jag och åkte hem men i morron blir de väl nya tag å börja med andra sidan kanske
liten uppdate idag med vart inte spec mkt gjort men ändå. börjat mäta ut å så för förflyttande va andra b-stolpen och så va ja igång med rondellen å fixa till så de ser mer ut som en 2dr bild vart de men kameran fick fnatt idag men man ser lite iaf
komentera mkt nu
suddigt men man ser ju skillnaden iaf bara lite kvar på den här sidan ju
jag kapar av dom som sitter på typ på mitten sen skarvar jag i en ny dörr som är kapad 20cm kortare än den som sitter på.. kanske inte den bästa förklaringen men koppas att du fattar hur ja menar