2656
Sök

Bil sökes för photoshoot på fredag, Malmötrakten! *AKUT*

4 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
Detta kanske är en något märklig fråga men jag söker med ljus och lykta efter en bil så jag ber en liten bön och hoppas att jag har tur här.

Finns det någon här inne (eller någon som känner någon) som bor i Malmö (eller i närheten), som har en fin bil (50-talare, eller tidigt 60-tal) och som skulle kunna tänka sig att ställa upp med sin bil på ett photoshoot på fredag (den 23 januari). Antingen om vi träffas någonstans eller så kan vi ta oss hem till er. Det tar inte mer än 1,5-2 timmar. Modell på bilen spelar ingen större roll, bara den är ren och välskött.
Photoshoot med riktig fotograf och modell. Bilen ska inte köras, lånas eller klättras på utan bara poseras med/i. Det kommer att bli helt otroligt snygga bilder i 50-talsstil och som tack för hjälpen får ni proffsiga bilder på er bil! Givetvis betalar jag för ev. bensinkostnader.

Snälla snälla någon som vill ställa upp?

4 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
Bil är fixad! *glädjedans* big_smile

Det blir en guldorange Chevrolet Bel Air i toppskick från -57. Kommer att bli så himla läckert! cool
Senast redigerat av CherryBelle (20 januari 2009)

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
20 januari 2009
Lägg upp bilderna här sen då så får vi se hur de blev big_smile

----->Strippen S2<-----

VCRACING

Med.lem
3 759 Inlägg
20 januari 2009
sjovold skrev:
Lägg upp bilderna här sen då så får vi se hur de blev big_smile

Ja verkligen, det måste du göra!

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

neckwomen_88
20 januari 2009
luktar pin-up-shoot - nice!! kul att ni fick en så trevlig bil också!

4 Inlägg
12 mars 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/107962/592183_gecir2.jpg
Jag och den röda pärlan.

Jag hade helt glömt bort att jag skrivit här. Här kommer då en liten bild från fotograferingen.
Modellen är jag och bilen (som man inte ser så mycket av) är en Cheva Bel Air från 57. tongue

Sök