3650
Sök

Mazda 626 v6, tips på styling sökes.

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
Ja nu börjar mitt andra projekt (många bollar i luften) detta är då som ni ser en 626 (silver metal) som skall fixas upp en aning. Tanken är nu Dvd (dubbel din) lacka  inredning i samma färg som bilen ev något ljusare. nya 6*9 runt om och en dubbel 12a bak. ut till så blir det mazda 6 17"are jag köpte in igår. sen skall rosten slipas ner i helgen och lackas upp så den blir fin igen. Kommer även fixa upp rästen av felen på bilen som är (ruttet bränsle på fyllningsför som skall bytas och även en stötfångare)
Lysen runt om skall även tonas smile

Vill nu ha tips på vad ni tycker jag kan kasta på (stilren styling) på bilen eller har du något du kan släppa för vettig peng skriv smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

4 Inlägg
20 januari 2009
psyco skrev:
Ja nu börjar mitt andra projekt (många bollar i luften) detta är då som ni ser en 626 (silver metal) som skall fixas upp en aning. Tanken är nu Dvd (dubbel din) lacka  inredning i samma färg som bilen ev något ljusare. nya 6*9 runt om och en dubbel 12a bak. ut till så blir det mazda 6 17"are jag köpte in igår. sen skall rosten slipas ner i helgen och lackas upp så den blir fin igen. Kommer även fixa upp rästen av felen på bilen som är (ruttet bränsle på fyllningsför som skall bytas och även en stötfångare)
Lysen runt om skall även tonas smile

Vill nu ha tips på vad ni tycker jag kan kasta på (stilren styling) på bilen eller har du något du kan släppa för vettig peng skriv smile

Det sitter 5x7 tummare i framdörrarna, har för mig det iaf.

7 100 Inlägg
20 januari 2009
räcker med att slänga på andra fälgar så är dom redan grymt snygg smile

har haft en själv smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 405 Inlägg
21 januari 2009
Trådstartare
jo vet men de första jag gör e att kasta in 6*9 (liten kapning i dörrarna) men har gamla sunkiga talare som jag kastade i så inte nöjd med dessa wink Sitter och funderar på att lacka om fäljarna (renoverar dem) något tips på färg

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

Sök