så där borde väl bli bra, man borde väl bli döv där ibak av all diskant hehe + bas eller så riktar du dom två yttersta in mot varandra? kan oxå funka spelar den basen bra eller+ hade oxå jbl förut o den spelade grymmt bra kolla in den på min sida på gammla bilar
så där borde väl bli bra, man borde väl bli döv där ibak av all diskant hehe + bas eller så riktar du dom två yttersta in mot varandra? kan oxå funka spelar den basen bra eller+ hade oxå jbl förut o den spelade grymmt bra kolla in den på min sida på gammla bilar
Som Robinho7 också sa, vinkla in dom två yttersta så att dom också spelar mot varandra. Alternativt vinkla dom rakt fram, annars kan du få tråkiga reflexer från rutorna. Men behöver dom där bak verkligen så mycket ljud bakifrån? Borde det inte räcka med ett par högtalare.
Tänkte att jag riktar ut dem för annars hamnar nog nackstöden ivägen.. Det spelar ju fram med.. har inga i dörrarna bak. har bara i FD, IB, BS idag. men tänkte strunta i de som sitter i BS och sätta de i HH istället.
Ska de sitta där bak spelar det ingen roll hur du vinklar. Ljudet lär ju komma bakifrån hur du än gör och stereobilden hamnar bakom dig.
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.