3525
Sök

eBay exosrör.. dugliga och användbara?

311 Inlägg
17 mars 2006
Trådstartare
Jo jag checkade lite på eBay och så sökte jag på muffler, så komdet upp en massa då. Men så märkte jag att de kostade inte så farligt , liksom det är ju inget speciellt märke. Jag undrar om de är värt att köpa ett sådant. Det kanske är det att frakten kostar lite extra som kompenserar eller vad är det som gör dom billigare? Är det lurendrejeri?

Till exempel då:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TITANIUM … dZViewItem

4 571 Inlägg
17 mars 2006
Det är nog inget skräp iaf. funkar säkert väldigt bra för det priset, men saken är den att dom brukar sälja produkten billigt och sedan ta överpris på frakten, men det blir oftast billigare än i sverige ändå i slutändan

311 Inlägg
17 mars 2006
Trådstartare
Jamen jag bor ju i spanien, hur blir det då? Allstå det står om olika priser till olika delar i världen. Bla a. Europa så kostar det en 50 dollar. Produkten kostar ju 20 dollar max. Undrar...
Senast redigerat av nagasaki.020 (17 mars 2006)

63 Inlägg
17 mars 2006
Jag har köpt mycket grejer på Ebay och det verkar vara ett "buy it now" objekt, och priset verkar vara 8.99 $ för det. Alltså du behöver inte bjuda på auktionen du kan köpa den direkt för 8.99 $ om det nu inte anges ett annat pris när du trycker på buy it now men det tror jag inte. Frakten som sakt var ju 49.99 $ i Europa och jag skulle rekommendera att skapa ett paypal konto och betala genom det (Eftersom paypal ägs av ebay och är direkt länkad med alla auktioner du vinner hamnar automatiskt i paypal). Så du får alltså betala 8.99 + 49.99 ~ 59 $. Hoppas detta hjälpte dig lite iaf.

/ Tommy
Senast redigerat av jinxen (17 mars 2006)

911 Inlägg
17 mars 2006
yää tongue
Jag köpte ett 4" slutdämpare därifrån, brutal och snygg var den och mkt billigare än i sverige.
tyvärr har ajg inte satt på den på bilen ännu så jag har ingen vetskap om hur ljudet blir. Man betalar vad man får . jag fick några repor på färgen " som ska se varm ut " och den såg använd ut för den hade massa sot i sig !  min såg inte ut som på bilden heller hehe, den hade en liten värmefärg på slutet av utblåset på bilden med det var hela röret som är på 4" som var färgad smile

pic up the phone, wazzzaaa

311 Inlägg
18 mars 2006
Trådstartare
Ah, nu så beställde jag ett från UK iallafall, ett savage exos. kolla bara...

http://shop.street-racers.co.uk/product … id=1825572

911 Inlägg
18 mars 2006
fan, en halv " större än min tongue     Den såg nice ut iaf smile

pic up the phone, wazzzaaa

Driver
2 111 Inlägg
18 mars 2006
nagasaki.020 skrev:
Ah, nu så beställde jag ett från UK iallafall, ett savage exos. kolla bara...

http://shop.street-racers.co.uk/product … id=1825572

Du vet att det inte är dollar va?... bara kollar. Såg fin ut! smile

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

311 Inlägg
18 mars 2006
Trådstartare
Jo jag vet att det är punds. Det är beställt och skall sitta på min Audi. Hoppas den mullrar mycket och dom säger att det kommer ett "removable silencer". Den skall vara "removed"... Jag räknade ut vad de kostade i euro eftersom vi har den valutan. Perfekt. Hoppas det inte har för stort utblås...

Sök