3052
Sök

Angående: Karavan från "Mjölby" till Elmia!! (11/4-Påskafton)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 mars 2009
Jisses...så missar jag det här oxå=(...då är jag redan nere på Elmia troligtvis för att jobba..men kanske kan få nån annan köra ner min bil ihop med er,om den inte nu ska stå inne på mässan vilket är oklart än...eller så får jag övertala Micke på Mantorp Park att jag bara jobbar lördagen så jag själv får delta i karavanen;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

799 Inlägg
947 Inlägg
4 mars 2009
Skitbra de där med dekalen blir mkt nice smile.. Hört nått ang parkering?

947 Inlägg
4 mars 2009
Oboy6 skrev:
Dekaltrim.nu har till och med tagit sig tid att göra en snygg layout/design på våran text. Såhär kommer dekalen bli:

http://www1.garaget.org/gallery/archive … aroezu.jpg

Ett stort tack till Dekaltrim.nu !!

Ett tips är att någon i linköping tar en del av dekalerna och börja trycka på där. För det tar kanske ett tag att dela ut 130 dekaler.

Ge full! Eller?
41 Inlägg
4 mars 2009
Jag och min bror kommer!! åker Mercedes c32 AMG
Livar upp karavanen med lite kompressorvin=)

Åker från Linköping

//Martin

Speedy Gonzales
72 Inlägg
4 mars 2009
fasen kommer bli riktigt grymt detta big_smile riktigt schysst av dekaltrim att fixa dekaler big_smile

In Hoc Signo Vinces

1 503 Inlägg
4 mars 2009
Trådstartare
850_GLT skrev:
Skitbra de där med dekalen blir mkt nice smile.. Hört nått ang parkering?

Nej, vi har inte hört ett dugg kring det. Men vi luskar vidare!

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

kevlar_soul
4 mars 2009
theangel6 - Micke är aldrig omöjlig! smile

Fan Jens, ni gör ett kanon jobb! Keep it up!
Senast redigerat av kevlar_soul (4 mars 2009)

61 Inlägg
4 mars 2009
Hej! Jag anmäler mej&min Audi 90 quattro till karavanen ifrån Linköping.Har alltid åkt själv ner&det är trevligare att åka flera bilar ner.Ju fler vi är tillsammas,ju gladare vi blir smile Mvh Dennis 45
Senast redigerat av Dennis45 (4 mars 2009)

Audi 90 quattro "Jakari Dream Team"

11 Inlägg
4 mars 2009
Verkar bli jävligt bra.  hoppas det räcker med dekaler:) kanske får räkna med att det blir mer än väntat:/

2 Inlägg
4 mars 2009
elvedin skrev:
tänkte fråga vilken tid ni åker från tranås.. ville hänga på

har inte tänkt så långt än smile men så att vi är där senast till 09:30 iaf... kan ju vara skönt att åka i god tid
så man slipper stressa.
Ska du hänga på med egen bil? eller hänga på oss? smile

Inläggskritiker
990 Inlägg
5 mars 2009
Synd att man är bannad ifrån karavanen big_smile verkar bli rätt många.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

1 503 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
Hammarslag skrev:
Synd att man är bannad ifrån karavanen big_smile verkar bli rätt många.

Haha, du e inte bannad! smile Kör som folk och spar motorn till kvällen så är du precis lika välkommen som alla andra!

66 Inlägg
5 mars 2009
ahaa.. dela ut varvstopp till alla samtidigt som klistermärkena tongue

då blir de lugnt o fint ner big_smile

"My Saab Is Fantastic"

1 503 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
Jomppa skrev:
ahaa.. dela ut varvstopp till alla samtidigt som klistermärkena tongue

då blir de lugnt o fint ner big_smile

Haha! Ja, vi trycker under en tegelsten under gaspedalerna.

314 Inlägg
5 mars 2009
Fan vad skysst av dekaltrim. Mycket creds till honom!

Ser ut att bli riktigt bra detta, ja utdelning till katrineholm - norrköping - linköping gänget innan mantorp kanske vore något. annars kan det bli ett långt stopp i mantorp tongue

Snacka med Evert om att ge han dekaler någon dag innan, han är aldrig svår smile

Eller ja om micke tar med till linköping funkar ju det lika bra det, det kanske är smidigare smile
Senast redigerat av Backlundaren (5 mars 2009)

66 Inlägg
5 mars 2009
ännu en snillblixt idé:  bogserlina mellan alla bilar.. trist bara om du som ligger först får för dig att gasa.. släpa omkring på 150 bilar.. hehe..

Nae med ett jätte cred till Oboy6 och micke som fixar det här, och till dekaltrim mm..

(micke e förövrigt tjejens kusin, så de blir juh typ släkt träff oxå:P)

"My Saab Is Fantastic"

947 Inlägg
5 mars 2009
Jomppa skrev:
ännu en snillblixt idé:  bogserlina mellan alla bilar.. trist bara om du som ligger först får för dig att gasa.. släpa omkring på 150 bilar.. hehe..

Nae med ett jätte cred till Oboy6 och micke som fixar det här, och till dekaltrim mm..

(micke e förövrigt tjejens kusin, så de blir juh typ släkt träff oxå:P)

Jag har ingen lust å ta bort näten i fronten för å bli bogserad wink å ingen dragkrok ha ja heller ifall ja inte skulle va sist tongue jävlar va soppa första bilen ska dra me alla bilar bakom tongue

1 503 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
Jag har precis ringt och snackat med dom om parkering. Särskild parkering för samtliga går INTE fixa. Parkering för stylade och unika bilar går att fixa. Men i så fall är kravet att vi är där SENAST 09.00.

Vad säger ni?

1 503 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
Backlundaren skrev:
Fan vad skysst av dekaltrim. Mycket creds till honom!

Ser ut att bli riktigt bra detta, ja utdelning till katrineholm - norrköping - linköping gänget innan mantorp kanske vore något. annars kan det bli ett långt stopp i mantorp tongue

Snacka med Evert om att ge han dekaler någon dag innan, han är aldrig svår smile

Eller ja om micke tar med till linköping funkar ju det lika bra det, det kanske är smidigare smile

Japp, jag kommer vara i Kholm de tre sista veckorna innan Elmia. Så kan säkert överlämna en bibba till Evert.

Sök