Jisses...så missar jag det här oxå=(...då är jag redan nere på Elmia troligtvis för att jobba..men kanske kan få nån annan köra ner min bil ihop med er,om den inte nu ska stå inne på mässan vilket är oklart än...eller så får jag övertala Micke på Mantorp Park att jag bara jobbar lördagen så jag själv får delta i karavanen;)
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Hej! Jag anmäler mej&min Audi 90 quattro till karavanen ifrån Linköping.Har alltid åkt själv ner&det är trevligare att åka flera bilar ner.Ju fler vi är tillsammas,ju gladare vi blir Mvh Dennis 45
tänkte fråga vilken tid ni åker från tranås.. ville hänga på
har inte tänkt så långt än men så att vi är där senast till 09:30 iaf... kan ju vara skönt att åka i god tid så man slipper stressa. Ska du hänga på med egen bil? eller hänga på oss?
Fan vad skysst av dekaltrim. Mycket creds till honom!
Ser ut att bli riktigt bra detta, ja utdelning till katrineholm - norrköping - linköping gänget innan mantorp kanske vore något. annars kan det bli ett långt stopp i mantorp
Snacka med Evert om att ge han dekaler någon dag innan, han är aldrig svår
Eller ja om micke tar med till linköping funkar ju det lika bra det, det kanske är smidigare
ännu en snillblixt idé: bogserlina mellan alla bilar.. trist bara om du som ligger först får för dig att gasa.. släpa omkring på 150 bilar.. hehe..
Nae med ett jätte cred till Oboy6 och micke som fixar det här, och till dekaltrim mm..
(micke e förövrigt tjejens kusin, så de blir juh typ släkt träff oxå:P)
Jag har ingen lust å ta bort näten i fronten för å bli bogserad å ingen dragkrok ha ja heller ifall ja inte skulle va sist jävlar va soppa första bilen ska dra me alla bilar bakom
Jag har precis ringt och snackat med dom om parkering. Särskild parkering för samtliga går INTE fixa. Parkering för stylade och unika bilar går att fixa. Men i så fall är kravet att vi är där SENAST 09.00.
Vad säger ni?
RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Fan vad skysst av dekaltrim. Mycket creds till honom!
Ser ut att bli riktigt bra detta, ja utdelning till katrineholm - norrköping - linköping gänget innan mantorp kanske vore något. annars kan det bli ett långt stopp i mantorp
Snacka med Evert om att ge han dekaler någon dag innan, han är aldrig svår
Eller ja om micke tar med till linköping funkar ju det lika bra det, det kanske är smidigare
Japp, jag kommer vara i Kholm de tre sista veckorna innan Elmia. Så kan säkert överlämna en bibba till Evert.
RB25DET, probably the best motorsound in the world!