2748
Sök

Angående: Karavan från "Mjölby" till Elmia!! (11/4-Påskafton)

1 503 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
sik skrev:
Kan bli så att jag åker med. Men helt beroende på vädret. Möter upp på McD isf

Vilket Mcdonalds?

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

1 503 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
GrEEn_NeoN skrev:
Vet inte om ni har pratat nåt om de lr så, men ja tänkte kolla om ni vill ha nån/nåra som fotar bilar o karavanen, ja ställer mer än gärna upp o fotar lite smile

Kan aldrig bli för många fotografer smile

1 503 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
Dennis45 skrev:
Hej oboy6!Ju äldre man blir,ju klokare blir man smile  Det är trevligare om vi står tillsamman,som vi åkte ner i karavanen.Vad det du som fixade utställningsplaser!?,så kanske du kan fixa platser på gräsfältet.T.ex inhängnat bara för oss i oboy6&everts karavanen. roll  Gräsfältet ligger bakom Racketcentrum.P.s Ser ni det lilla röda hjärta på bilden,där är gräsfältet big_smile  Mvh Dennis45

http://www1.garaget.org/gallery/archive/111449/586420_weuy6q.jpg
Elmia Gräsfältet

Ok, tack Dennis! Men kan alla stå på det här "gräsfältet" då? Det är inte geggigt och jävligt?

61 Inlägg
6 mars 2009
Oboy6 skrev:
Dennis45 skrev:
Hej oboy6!Ju äldre man blir,ju klokare blir man smile  Det är trevligare om vi står tillsamman,som vi åkte ner i karavanen.Vad det du som fixade utställningsplaser!?,så kanske du kan fixa platser på gräsfältet.T.ex inhängnat bara för oss i oboy6&everts karavanen. roll  Gräsfältet ligger bakom Racketcentrum.P.s Ser ni det lilla röda hjärta på bilden,där är gräsfältet big_smile  Mvh Dennis45

Elmia Gräsfältet

Ok, tack Dennis! Men kan alla stå på det här "gräsfältet" då? Det är inte geggigt och jävligt?

Det var så lite smile  Alla kan stå där,om det finns platser  roll  Har vi vädergudarna med oss,så menar ja sol&inte regn då big_smile Mvh Dennis45

Audi 90 quattro "Jakari Dream Team"

1 503 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
Dennis45 skrev:
Oboy6 skrev:
Dennis45 skrev:

Elmia Gräsfältet

Det var så lite smile  Alla kan stå där,om det finns platser  roll  Har vi vädergudarna med oss,så menar ja sol&inte regn då big_smile Mvh Dennis45

Men är det en lämplig parkering för stylade bilar (låga, nyputsade mm) ?

61 Inlägg
6 mars 2009
Oboy6 skrev:
Dennis45 skrev:
Oboy6 skrev:

Men är det en lämplig parkering för stylade bilar (låga, nyputsade mm) ?

Det går att åka där,det beror på hur man kör.Men jag tror inte att dom är lika låga som Jakari 3000 ss big_smile Jag ska putsa min bil också smile Mvh Dennis45

Japsare
502 Inlägg
6 mars 2009
Oboy6 skrev:
GrEEn_NeoN skrev:
Vet inte om ni har pratat nåt om de lr så, men ja tänkte kolla om ni vill ha nån/nåra som fotar bilar o karavanen, ja ställer mer än gärna upp o fotar lite smile

Kan aldrig bli för många fotografer smile

Awesome smile längtar som fan, de blir gör bra de här wink

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

1 072 Inlägg
6 mars 2009
Oboy6 skrev:
sik skrev:

Vilket Mcdonalds?

Mjölby big_smile

1 503 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
sik skrev:
Oboy6 skrev:
sik skrev:

Vilket Mcdonalds?

Mjölby big_smile

Men samlingsplatsen är ändrad till City Gross i Mantorp.

6 Inlägg
7 mars 2009
jag hänger med, åker i evo 6 från linköping

1 072 Inlägg
7 mars 2009
Oboy6 skrev:
sik skrev:
Oboy6 skrev:

Vilket Mcdonalds?

Mjölby big_smile

Men samlingsplatsen är ändrad till City Gross i Mantorp.

Inte värra att jag beger mig dit då om de blir av. cool

61 Inlägg
8 mars 2009
Oboy6 skrev:
_MaCCe_ skrev:
Kul att det blir så pass seriöst ändå big_smile 

Kan det kanske bli den största karavanen som  kommer att rulla på E4:an ?

Jag anmäler mig oxå -------> Norrköping - _Macce_ - Bmw 525i Touring.

*Längtar* smile

Japp vi kommer förmodligen bli största karavanen till Elmia iår. Vet att Göteborgarna brukar göra en riktigt stor me. Får se hur stor den blir iår.

Hej oboy6.Var inne på göteborgssidan&kollade hur många dom var som var anmälda till deras karavan roll .På en sida så var dom 11st&på en annan sida,så var dom 29st big_smile

1 503 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
Dennis45 skrev:
Oboy6 skrev:
_MaCCe_ skrev:
Kul att det blir så pass seriöst ändå big_smile 

Kan det kanske bli den största karavanen som  kommer att rulla på E4:an ?

Jag anmäler mig oxå -------> Norrköping - _Macce_ - Bmw 525i Touring.

*Längtar* smile

Japp vi kommer förmodligen bli största karavanen till Elmia iår. Vet att Göteborgarna brukar göra en riktigt stor me. Får se hur stor den blir iår.

Hej oboy6.Var inne på göteborgssidan&kollade hur många dom var som var anmälda till deras karavan roll .På en sida så var dom 11st&på en annan sida,så var dom 29st big_smile

Jaha då har vi ett litet försprång verkar det som då smile Men vet att de hade en riktigt stor karavan något år.

61 Inlägg
8 mars 2009
Oboy6 skrev:
Dennis45 skrev:
Oboy6 skrev:

Jaha då har vi ett litet försprång verkar det som då smile Men vet att de hade en riktigt stor karavan något år.

Ja,men bara lite försprång då roll Okej.Ja tycker att du&evert gör ett stort jobb&snart är det bara 1mån kvar. big_smile

Inläggskritiker
990 Inlägg
8 mars 2009
sik skrev:

oh värdigt motstånd smile

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

1 503 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
Hammarslag skrev:
sik skrev:

Mm, och det spar ni till Jönköping! wink

252 Inlägg
8 mars 2009
Hammarslag skrev:
sik skrev:

Funkar din bil tills elmia då?

Inläggskritiker
990 Inlägg
8 mars 2009
RiNka skrev:
Hammarslag skrev:
sik skrev:

1 april är deadline, annars kommer det anmälas 1st försvunnen bilmekaniker i borås området! cool

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

1 072 Inlägg
8 mars 2009
Hammarslag skrev:
RiNka skrev:
Hammarslag skrev:

1 april är deadline, annars kommer det anmälas 1st försvunnen bilmekaniker i borås området! cool

Hehe, nja den grå blir det. Ännu inte helt färdig med min röda och den kommer troligtvis aldrig få se vanlig väg big_smile

5 Inlägg
8 mars 2009
jag hänger nog på om bilen e klar subban då vill säga
Senast redigerat av A wennerbo (9 mars 2009)

Sök