Fråga dom som har Lamborghini Gallardo här på garaget ..?
Vad är de för fel på forumet?? De är väl bättre att ställa en fråga som alla kan läsa om det råkar vara någon som inte ens har en bil upplagd som vet bra punkter att kolla på på dom bilarna...
Fråga dom som har Lamborghini Gallardo här på garaget ..?
Vad är de för fel på forumet?? De är väl bättre att ställa en fråga som alla kan läsa om det råkar vara någon som inte ens har en bil upplagd som vet bra punkter att kolla på på dom bilarna...
kawiZz skrev:
Måste väl finnas ett bättre sett att ta reda på va?
Men skryta är ju alltid kul.
Tack så mycket, slapp jag skriva det Rallyhalle. Någon som har lite mer vett i skallen än den andra .
Men nu går vi inte mer offtopic..
Ni som kan svara, annars skriv inte.. Det är bara bättre jag frågar här, så lär kanske andra sig i framtiden också... lr hur ?
hade man haft råd att köpa en Gallardo så hade iaf jag mer än gärna kört en bit för att få den servad så det hade iaf inte jag sett som nåt problem....
von Braun Sports Cars är sedan 1 jan 2008 ensam återförsäljare i Sverige för Lamborghini och driver Lamborghini Stockholm samt Lamborghini Göteborg. Båda med auktoriserade service- & reparationsverkstäder.
autocura är ett bra ställe , von braun är oxå bra. men man kan lämna sina ögonstenar till andra oxå , bara dom är kunniga så är det ingen skillnad att skruva gallardo .
det ni behöver tänka på är att italienska sportbilar kanske inte håller samma kvalitet som en tysk bil.
prata med "feedme" här på gorg han är nog den här som har störst erfarenhet av gallardo här inne. han har nog klämt ur en 2500mil i sin gallardo.
autocura är ett bra ställe , von braun är oxå bra. men man kan lämna sina ögonstenar till andra oxå , bara dom är kunniga så är det ingen skillnad att skruva gallardo .
det ni behöver tänka på är att italienska sportbilar kanske inte håller samma kvalitet som en tysk bil.
prata med "feedme" här på gorg han är nog den här som har störst erfarenhet av gallardo här inne. han har nog klämt ur en 2500mil i sin gallardo.
Gallardo är ju till viss del en tysk bil eftersom den byggdes med Audi i spetsen... Ska hålla hög kvalitet vad jag hört, har aldrig kört eller ägt en så svårt att uttala sig. Men Audi/VW bygger bra bilar så...
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
audi i malmö vill inte alls pilla med dom bilarna. så närmst för dej( din pappa) blir köpenhamn.. annars så fixar autoropa det åt dej men dom är inte auktoriserade om du nu bryr dej om att det ska se fint ut i verkstadshandboken