Riktigt nice projekt, ska bli kul att följa det nu när jag väl hittat det
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Hehe Tackar.. Funderade på det, vad har du för planer till insidan?
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Hehe Tackar.. Funderade på det, vad har du för planer till insidan?
jaa jag har väl börjat fundera lite fran men jag har bestämt mig för att ta insidan när jag har kört ett tag och verkligen bestämt mig så det inte blir nått halv dant
Kollat genom hela ditt projket, verkligen hänt saker vad är tanken att den ska lackas i för färg sen?
hehe jaa du det vet jag inte än jag få väl säga samma till dig som alla andra, att det är bestämt när den är lackad om ens då nee men jag har inte bestämt min på långa vägar:( väldigt svårt:D
Och inga actionbilder då hon plastar? Shame on you
haha, inga action bilder på mig inte ;P riktigt så roligt ska vi inte ha det ;P såg ut som en jävla mupp ;P mina lacosteskor och den enda vinterjackan jag har blev visst fullt med plast på ;P haha
haha, inga action bilder på mig inte ;P riktigt så roligt ska vi inte ha det ;P såg ut som en jävla mupp ;P mina lacosteskor och den enda vinterjackan jag har blev visst fullt med plast på ;P haha
Det kostar att ligga på topp Men efter tillräckligt mycket plastning utan skydd och dålig ventilation så tycker man att livet är kul även om man sabbat kläderna
Det kostar att ligga på topp Men efter tillräckligt mycket plastning utan skydd och dålig ventilation så tycker man att livet är kul även om man sabbat kläderna
ja ;P men det var det värt, de var rätt kul och sitter man med en kniv så får man bort plasten och jackan skulle jag ändå slänga ;P men nu är ju den perfekt att ha i garaget för mer hjälp kommer han väl att få