Jag har tänkt mig inskaffa en förstabil som man kan styla och ha lite skoj med. Ekonomin är ju inte den bästa som alla studenter säkert kan hålla med om. Så priset jag tänkt mig kan väl ligga på upp mot 12. 000 . Finns det några små tuffa bilar man ska hålla utskick efter ? som man sen lite smått kan styla efter månads ekonomin ?
Golf tvåa tycker jaa att du ska satsa på isånna fall! har själv en sån o den går snålt o är ändå rätt kvick...o jaa tycker att den ser rätt bra ut med iaf!
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
ett tips när det gäller bil e ju att du kollar försäkringen på den.. brukar oftast vara den som e dyr... annrs e de väl golf som e lätt att styla.. men även sierran e ju rätt billig också... säljer min...
om du ska ha en liten billig bil så är det väl en golf 2:a som dom tidigare oxå skrev eller en honda civic! dom hittar man nog styling till! och dom går billit med
Peugeot 205 GTI har ni glömt att nämna. Du hittar ingen vettig golf 2a för 12000kr.
Jag har väl en elr två stående. ;p Skämt och sido, det finns ju en mängd olika bilar att börja med, beror lite på vad du vill ha för något, en snabb liten billig bil som inte är farlig på utbytes delar elr styling fronten, ja, då röstar jag på en Golf jag. Och ja, Golfen finns med servo OCH AC i vissa fall, dock ganska ovanligt.
tjena är det någon som vet eller har scanat in mätar tavlor till en volvo 855 så att man kan skriva ur dom på färgad folie skulle vara snällt om någon kunde maila mig det.