Hehe Tyvärr har jag inte så många fler bilder o ge er nu o kommer dröja för jag ska till Forsmark imorgon o jobba 11 dagar nu
Du behöver inte visa så mycket mer bilder, dessa bilder fick mig att få ståfräs! hahah kan hålla mig i 12 dagar till, sen ska du preppa oss med fler bilder
Och som svar på frågan, Dimljusen handlades på Realcar
Haha Det låter bra de för då kommer de bilder Ska leta nya grejjer under tiden man är iväg
Såg de sen när jag kollade på bilden att de var därifrån du länkade den De var redigt nice o lagom pris Hitta den versionen fast mazda orginal i usa men de kostade typ 4ggr mer Så jag måste nog beställa ett par från Realcar jag me
Ser kalas ut de där ju Dea Få ihop den där motorn nu så jag slipper va själv i garaget. Din plats står bara och väntar på dig nu. Du får komma förbi och se hur det ser ut någon dag
Ser kalas ut de där ju Dea Få ihop den där motorn nu så jag slipper va själv i garaget. Din plats står bara och väntar på dig nu. Du får komma förbi och se hur det ser ut någon dag
Ja de börjar likna nått nu iaf Ja de måste jag ju. Vi måste ju komma igång med byggandet ordentligt ;D
Näe de är första wankelmotorn jag är på fast nu har ju min far en 7a me så vi håller på med hans också samtidigt så nu börjar de bli mycket wankeldelar på bänken
En liten update, dock inte hunnit med så mycket än men fick hem mina nya positionsljus igår så var tvungen o åka o testa de på fronten och passade då på o prova kolfibergälarna samtidigt
Positionsljus
Testar positionsljusen
Dock svårt o se kolfiber på svart men de blir ju annarslunda sen när man lackat bilen kolfibergäl
Det var tyvärr allt för denna gång men ska se om jag hinner med o fixa lite i helgen mellan alla julbord o packning Over and Out!
Hehe Klart att det blir de dock dröjer det lite igen för nu är ju iväg på en ny omgång me jobb här i Forsmark men efter denna perioden så är man ledig i 3 veckor o hoppas då att det kommit fina paket på posten så att man kan få ihop motorn o trycka ner den igen i karossen
Tackar Ja jag tycker de me, va över förväntan Fan hann inte me o hälsa på nu när jag var hemma men de måste jag efter denna perioden, kommer hem 17-18 nångång sen ledig i 3 veckor så då finns de ju tid
En liten 2kw byggfläkt som går på 220V men vi har en större byggfläkt me på 3-fas så då går det lite snabbare men den bygger bara upp värmen sen håller den lilla fläkten värmen. Får dock ibland stänga va den o öppna upp för det kan bli för varmt ibland me Har haft 28-29 grader ibland
Hehe jo det är dax men gillar inte pilla med motorn när det är -7 grader ute o inget varmgarage Men ska försöka fixa lite så snart jag kan Ska även få upp motivationen lite då den ligger i botten nu