Nu har jag smugit omkring i din tråd länge utan att ha kommenterat. Måste säga att du gör ett riktigt bra jobb. Grymt imponerad. Ser bra ut med alla bilar du jobbar med
Nu har jag smugit omkring i din tråd länge utan att ha kommenterat. Måste säga att du gör ett riktigt bra jobb. Grymt imponerad. Ser bra ut med alla bilar du jobbar med
Tack så mycket! Trevligt att höra att det uppskattas
Jag tänkte försöka hinna gjuta det vänstra stötfångarhörnet imorgon. Så om allt går som det ska så är där en detalj till färdig på onsdag Det tar sig sa pyromanen, sakta men säkert
Senare idag kommer lite nya bilder på Cossie breddningen, Cossie kolfiberhuven renskuren å fin samt ännu en karossdel till ferrarin som är färdiggjuten
Lite bilder på den pågående ler modelleringen av gjutpluggen till breddningen på Cossie framskärmen. När den är klar ska den 3D scannas och sen ska det fräsas ut en gjutplugg till andra sidans breddning så slutprodukterna blir 100% symmetriska.
Riktigt snyggt jobb du gör! Kul att det finns folk som gör sånt man själv drömmer om! Lycka till i fortsättningen! Kommer noggrant följa ferraribygget!