Här kan ni följa vad som händer i min verkstad på kundbilar och även på mina egna projekt. Överskriften uppdateras kontinuerligt och beskriver vad som är på G i verkstan för tillfället.
Senast redigerat av Sportvagnskonsult (30 juli 2011)
1 Mercedes 500E DTM breddad hela bilen i kolfiber 1 Audi TT DTM breddad hela karossen i kolfiber 1 Ferrari 550 Maranello GTR breddad hela bilen i kolfiber
Här i tråden kommer att presenteras bilder och info under byggenas gång. Bilarna är i dagsläget i olika faser av att vara färdiga och där är en hel del jobb kvar inför Elmia 2009 Det är vad ni kommer att kunna följa här i projekttråden och kanske lite annat skoj.
Nu blir det övertid i konsultsvinets verkstad Ska bli underbart kul att se om du/ni hinner få ihop alla bilarna och framförallt om du får någon sömn sista veckorna innan elmia
Mercan och Audin är kundjobb medans Ferrarin är min egen, den har varit ett avstannat projekt alldeles för länge nu, men nu har inspirationen äntligen kommit tillbaka och den ska helt enkelt ihop nu.
Nu blir det övertid i konsultsvinets verkstad Ska bli underbart kul att se om du/ni hinner få ihop alla bilarna och framförallt om du får någon sömn sista veckorna innan elmia
Det vet väl du som också har eget att det finns inget som heter övertid för oss Vi ska ju hinna bygga upp min nya verkstad hos dig också, men det har du ju "lovat" att hjälpa till med så du är fucked, men för min del är det ju luuugnt
Det vet väl du som också har eget att det finns inget som heter övertid för oss Vi ska ju hinna bygga upp min nya verkstad hos dig också, men det har du ju "lovat" att hjälpa till med så du är fucked, men för min del är det ju luuugnt
Jo du ska ju hyra en liten bit av mitt garage
Ja inte mycket, bara lite haha 280 kvadrat blir det väl ca eller vad vi kom fram till, ca 30 kvadrat större än vad jag har idag. Det ska bli så jävla skönt att kunna gå och bajsa meterlånga korvar i din fina helkaklade toa