JapMax skrev:
Jag har en del av biltemas bästa verktyg, de kostar ju inget ändå i jämförelse och de funkar tycker jag?
Jag använder deras röda spärrskaft med täta steg, förutom att handtaget gled av som jag limmade fast så har den funkat felfritt i över 2 år.
Köper man deras budgetsortiment alá kromade skaft och genomskinliga plasthandtag får man skylla sig själv om skiten går sönder.
Det som inte håller och som jag hört fler säga är deras torxsats och kanske allmänt om deras bits. De håller helt enkelt inte för lite mos. Jag har drat av 2 bits o dom har jag ersatt med kamasa fasta 1/2 hylsor.
Köper massor slippapper, kapskivor, buntband, tejp, elkabelar, kabelskor mm, kemikalier. De är väl de jag frekvent handlar där och som uppfyller mina krav till 100%
Kan starkt rekomendera deras strumpor för 39kr/3st, skitbra resår och håller massa tvättar!Kan även rekomendera deras vinkelslip för 169kr, mkt ergonomisk och stark. Knappen till spindellåset ramla iofs av efter nått halvår av slit o släng men de kan jag ta med tanke på priset och att den funkar så bra i övrigt.
Saker jag INTE köper på Biltema igen:
Hjulbult, drog av en ny med vanlig handkraft
Sprayfärg, ingen av dom, alla är skit.
Deras gröna batterier, skit helt enkelt