3143
Sök

Angåend: Karavan från Olofström till Elmia!! (11/4-Påskafton)

334 Inlägg
11 mars 2009
Jag är lätt på. Ju fler desto roligare.

Just... Awsome!

334 Inlägg
11 mars 2009
Joxxan, Volvo 244 GLT Fridafors

Just... Awsome!

334 Inlägg
11 mars 2009
Så jag börjar med Listan, fyll i Namn - Bil - Stad efter !

1. Zonda, Honda Civic Olofström
2. Joxxan, Volvo 244 GLT Fridafors
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10......

Bara kopiera och skriv in ert namn om ni vill hänga med!

Sen var ska vi träffas och vilken tid på lördag tar vi framåt.

Just... Awsome!

30 Inlägg
11 mars 2009
Ja är me smile cookies is my world  =P

3.Kakan, volvo 945 Snurbo Ryd
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10......

Livet slutar när kakor slutas tillverkas

188 Inlägg
14 mars 2009
Trådstartare
Kanon detta.. fins det inte flera som är sugen på detta

334 Inlägg
16 mars 2009
Kom igen nu folket!!!

Just... Awsome!

188 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
kom ingen nu så vi blir några stycken.. är det ingen som är sugen på detta..

VAG Tekniker
101 Inlägg
23 mars 2009
Jag tar 350n och hænger på helt klart. wink

3. Kakan, volvo 945 Snurbo Ryd
4. WiiWer, Nissan 350z Karlshamn
5.
6.
7.
8.
9.
10......

Har det kommit fram någon tid nær på lørdag vi ska træffas och var ænnu?

188 Inlägg
23 mars 2009
Trådstartare
Hej nää vi har inte det  än har du något bra ide säge till lite fler som vill vara med på detta

VAG Tekniker
101 Inlägg
24 mars 2009
Jag och en till från karlshamn hade tänkt köra upp här ifrån med var sin bil. Säkert flera men antagligen inga jag känner på rak arm. Ska se lite om fler är sugna på och slå ihop sig.

Angående var vi ska mötas upp? Det finns ju några vägar man kan välja.
För oss från k-hamn så tror jag Khamn - Tingsryd - Växjö - små vägarna - Elmia är kortast, men jag själv skulle nog föredra och köra  Khamn - Fridafors - Ryd - utsidan av Alvesta - Värnamo - E4:an upp till Elmia.

Men i med ni ska köra från Olofström osv uppåt, så tror jag Ryd vore en bra samlingsplats, vid någon mack så vi får tanka och ta en cigg och kaffe :>
Tidpunkt så är det upp till er när ni vill vara framme. Själv tycker jag 09.30 - 10.30 tiden skulle passa bra.

Vad tror ni om detta? Låter det som en bra idé?

334 Inlägg
24 mars 2009
Själv bor jag 7km ifrån Ryd så det vore underbart big_smile Nej men lite allvar i det hela så håller jag nog med WiiWer där, Kan ju mötas på "torget" i ryd vid kiosken mitt i "centrum". Känner till ryd som i min egen fick iaf.

Just... Awsome!

188 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
joxxan skrev:
Själv bor jag 7km ifrån Ryd så det vore underbart big_smile Nej men lite allvar i det hela så håller jag nog med WiiWer där, Kan ju mötas på "torget" i ryd vid kiosken mitt i "centrum". Känner till ryd som i min egen fick iaf.

Oki då ska vi mötas där kl 09,30 eller det är för sen.. tongue
Se vad alla säger om det vid kiosken...

19 Inlägg
24 mars 2009
Inte samla fler från blekinge? Finns två trådar för blekinge, två olika håll .. Ni vill köra ryd, andra vill köra tingsryd.. spridda skurar

VAG Tekniker
101 Inlägg
25 mars 2009
Ryd kl 09.30 tycker jag vi spikar då. Då är vi framme i någolunda bra tid. Röstar dock för en snabb rökpaus i vid McDonk i Värnamo också ^^
Skulle vara kul om vi kunde lura fram lite flera bilar som ska uppåt då. Kul med stor konvoj.

Lite synd att det tar mer än en timme från Ryd till Värnamo. Annars hade vi kanske hunnit ifatt folket som kör från Malmö / Helsingborg. Hade varit kul och ansluta upp med en stor konvoj.
Visst visst vi hinner om vi trycker på gasen, men jag har inte lust och ha farbror blå i bakrutan @_@

188 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
WiiWer skrev:
Ryd kl 09.30 tycker jag vi spikar då. Då är vi framme i någolunda bra tid. Röstar dock för en snabb rökpaus i vid McDonk i Värnamo också ^^
Skulle vara kul om vi kunde lura fram lite flera bilar som ska uppåt då. Kul med stor konvoj.

Lite synd att det tar mer än en timme från Ryd till Värnamo. Annars hade vi kanske hunnit ifatt folket som kör från Malmö / Helsingborg. Hade varit kul och ansluta upp med en stor konvoj.
Visst visst vi hinner om vi trycker på gasen, men jag har inte lust och ha farbror blå i bakrutan @_@

Jag håller med ´där vi ta det lungt upp. när är dom i värnamo då.

VAG Tekniker
101 Inlägg
25 mars 2009
Malmö / Helsingborgs gänget kör förbi där kl 10.25 enligt deras tids schema. Sen vet man ju inte hur mkt den kommer till och stämma.
Aja annars kör vi bara vår takt upp. Tror det blir bäst.
Har dock postat och hört när Karlskrona / Ronneby gänget ska köra. Kan hända dom är där ungefär samtidigt som oss.

VAG Tekniker
101 Inlägg
25 mars 2009
Jag fick precis höra att det ska köra ett gäng på ca 20 - 50 Bilar från karlshamns området kl. 10.00 på lördag. Och jag antar dom kör Khamn - Tingsryd - Ryd - Alvesta - Värnamo - E4an - Elmia.
Vi ska inte ansluta dom istället? Så blir vi en stor konvoj istället =P

188 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
WiiWer skrev:
Jag fick precis höra att det ska köra ett gäng på ca 20 - 50 Bilar från karlshamns området kl. 10.00 på lördag. Och jag antar dom kör Khamn - Tingsryd - Ryd - Alvesta - Värnamo - E4an - Elmia.
Vi ska inte ansluta dom istället? Så blir vi en stor konvoj istället =P

Oki.. ja det kan vi göra det är ju inte så många som är sugna på att köra här ifrån.
Kan du ta reda på om dom kör där eller om dom stanna någonstans så jag kan möta upper..

Kan du kolla det..

VAG Tekniker
101 Inlägg
25 mars 2009
Ska se närmre på det. Fick bara höra lite snabbt om det för någon timme sedan.
Återkommer med det i helgen när jag är hemma i karlshamn igen.

188 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
WiiWer skrev:
Ska se närmre på det. Fick bara höra lite snabbt om det för någon timme sedan.
Återkommer med det i helgen när jag är hemma i karlshamn igen.

Oki kanon det

Sök