3873
Sök

Tips på motiv till bankkortet

587 Inlägg
5 februari 2009
har en bild på min 200sx , fick den godkänd på första försöket. en stillbild på bilen vid vattnet i all enkelhet.

Kanon..
1 473 Inlägg
5 februari 2009
sir_daniel skrev:
swedbank som jag har sa bara att bilden inte var godkänd, ska ringa till dem och börja kolla med dem då vi funderar på att köpa hus så med ett lån i banken borde jag få välja motiv på mitt kort tongue

Garagetloggan antar jag såklart inte finns med på bilden du skickar till banken, men namnet på fotografen kanske?
Jag har en bild med mig på hojen, samma bild med namn på fotografen i hörnet blev nekad men med namnet borttaget så gick de igenom.
Tror de tar det som att det är en copyright-skyddad bild som man inte har lov att använda hmm

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
5 februari 2009
De som har försökt med bilar som burnar kanske har fått avslag för att det är en olaglig handling? Bara en fundering. Men kompisen har iaf sin bil på kortet, stillastånde. En kompis till honom var så snäll så och målade dit fartstreck med svart tusch wink Gick INTE bort big_smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Sanizz
6 februari 2009
calibra1992 skrev:
Sanizz skrev:
Hur gör man för att få ett sånt kort? samt hur mycket kostar det? Vore schysst om någon kunde svara på det? smile

http://www.swedbank.se/sst/inf/kort-och … 51,00.html

Man tackar smile

Sök