En grej bara.! När man är inne på någons sida och kollar bilderna, om man håller musen över en bild så kommer inte beskrivning av bilden upp, så har det varit innan och jag tyckte det va jätte bra! förstår du hur jag menar?!
En sak som hade varit bra och ha är att kunna använda sej av dom där "BBcode" grejerna man kan göra på presentationen (länkar, fet text mm...) i info ovanför bilder, alltså kunna ha en klick bar länk till bilden man ska ladda upp, om ni fattar =P ? sen nu efter denna uppdatering funkar det inte att klicka på "ÄNDRA" som står under bilderna i mitt "Galleri & projekt", varför`?
Skitbra jobb!! fyfasen vilket jobb och sortera alla trådarna i bilstereo och elektronik till vardera nu kategoriseringarna? Men bra jobbat iaf, dessa behövde skiljas på, har inte hunnit kika på vad som mer ändrats men allt ser mycket bra ut hur som, bra jobbat!
Bra uppdate tycker jag. Lite många motordelar bara. Kunde ni inte kört på en motorstyrning/felsökning och en avancerad trimning eller nått sånt. Kanske bara är en vanesak. Tummen upp iaf
Skitbra jobb!! fyfasen vilket jobb och sortera alla trådarna i bilstereo och elektronik till vardera nu kategoriseringarna? Men bra jobbat iaf, dessa behövde skiljas på, har inte hunnit kika på vad som mer ändrats men allt ser mycket bra ut hur som, bra jobbat!
Som du kanske INTE har sett, så är det tyvärr just det som de INTE har gjort! För många trådar att sortera tycker de - synd. Nu kommer samma trådar att uppstå igen som det kanske redan finns under den gamla platsen. Om funktionen "söka over alla ämnen i en sökning" kommer så kommer man att hitta de gamla trådarna. Fast, nygamla trådar kommer att skapas på grund av detta.
Jag saknar en funktion som gör att det skickas ett mejl till mig som talar om att nytt inlägg har gjorts i en tråd jag gjort ett inlägg i. Jag visste inte att jag fått svar på frågan varför gamla trådar ligger kvar på "fel" ställe. (Se tidigare inlägg)
I övrigt en ganska "vanebildande" site! Mvh BjörNSX
Som du kanske INTE har sett, så är det tyvärr just det som de INTE har gjort! För många trådar att sortera tycker de - synd. Nu kommer samma trådar att uppstå igen som det kanske redan finns under den gamla platsen.
Jag ska försöka rensa upp lite, men det tar ett tag.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Är det bara för mig det krånglar i videoklippen när man ska kommentera? Har jag pausat filmen eller "spolat" tillbaka så går det ej att kommentera längre.
Kan vara min webbläsare som inte klarar av det, så vill veta ifall någon annan har samma problem?
Är det bara för mig det krånglar i videoklippen när man ska kommentera? Har jag pausat filmen eller "spolat" tillbaka så går det ej att kommentera längre.
Kan vara min webbläsare som inte klarar av det, så vill veta ifall någon annan har samma problem?
Safari? Okay, nej jag tänkte bara höra mig för ifall det är någon annan som har problemet innan jag postar en ny tråd. Men fungerar det för dig så är det nog fel hos mig.
Safari? Okay, nej jag tänkte bara höra mig för ifall det är någon annan som har problemet innan jag postar en ny tråd. Men fungerar det för dig så är det nog fel hos mig.
Tack.
Mvh Tommy
Safari är en webläsare från Apple. Finns faktiskt för Windows också.
*Edit: Det fungerade även för mig. (Opera)
Senast redigerat av Phaetoon (9 februari 2009)
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)