Vill inte verka nedlåtande på något sätt, men i filmen verkar det som att bilen låter mer än vad den går , förövrigt tycker jag det är ett mäkta häftigt bygge
Jag kan inte utala mig om hur snabbt det "låter" att bilen går.. Man får tacka för den fina komentaren..
Inget annat "sprut" än.. Funderar på det till nästa år + att skaffa bredbandslambda för att kunna mappa själv helt o hållet..
Men jag har större spridare o 255L/h soppapump som täcker upp o med vag`s system kan man se det mesta som händer med bilen med hjälp av datorn bara man läser på sig om vad allt är till för!!
Började inget vidare med en blöt 22s repa men till 7 o sista hade tiden kortats ner till 13,8s.. Kan säga att jag är jävligt nöjd med bilen o hoppas att det blir ett par förbättringar senare i sommar.
Jag hade mina aningar att det var du som bänka 312hk på Bug Run! Vad fick du för nm? Var förbi och kolla på tavlan för att se de olika resultaten. När jag såg att det stod "Passat 312hk" var det din bil som "ploppa" upp i huvudet på mig
Härligt med nya däck, verkar vara grymt fäste i dom i alla fall.
Jag hade mina aningar att det var du som bänka 312hk på Bug Run! Vad fick du för nm? Var förbi och kolla på tavlan för att se de olika resultaten. När jag såg att det stod "Passat 312hk" var det din bil som "ploppa" upp i huvudet på mig
Härligt med nya däck, verkar vara grymt fäste i dom i alla fall.
312HK o 417Nm blev det på Bug-Run... O ja det är förbannat fint fäste i nya däcken..