4078
Sök

Inför: Isbanekörning i Kiruna 21/2 2009!

IT/Fordonstekniker
56 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
Dennis_I skrev:
Finns det laptimer eller skall man ta med egen?

ta med så kan vi köra en inofficiell "dagens snabbaste tid" på den långa slingan

- vi behöver fler funktionärer! hör av er ni som är sugna på att få köra gratis + mat smile

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi

208 Inlägg
17 februari 2009
vad är det för priser som kommer bli mina i 2wd klassen ? tongue

Var och köpte en 745a igår så nu har jag lite tid på mig att öva lite.. tongue
Senast redigerat av AffeBoyen (17 februari 2009)

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)

78 Inlägg
17 februari 2009
AffeBoyen skrev:
vad är det för priser som kommer bli mina i 2wd klassen ? tongue

Var och köpte en 745a igår så nu har jag lite tid på mig att öva lite.. tongue

Vinnaren i respektive klass får en tjusig pokal och sen får de fem bästa i varje klass välja pris från ett prisbord som innehåller en hel del smått å gott smile

Full speed or nothing!

78 Inlägg
18 februari 2009
Kollade precis vädret inför lördg och det ska vara solsken och cirka -11 så med lite tur håller den prognosen i sig så blir de kanon väder. Vi behöver som sagt fler fuktionärer så är det nån som är intresserad och vill hjälpa till hör av er till oss under dagen, ikväll spikar vi hur många funktionärer vi blir.

*Anton 073-8014112
*Mårten 070-2517645
*Henke 070-3929937
*Magic 070-3393646

Full speed or nothing!

IT/Fordonstekniker
56 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
Flyer uppdaterad! cool

NordicAudi

48 Inlägg
19 februari 2009
klart man kommer å kör var ju hur kul som helst tidigare smile men denna gång blir det bara 2 tons promen.

Gasare!
6 Inlägg
20 februari 2009
Inte bra, brännde ett stifft ikväll... Dom växer inte på träd så får se om det blir nåt på Lördag

IT/Fordonstekniker
56 Inlägg
20 februari 2009
Trådstartare
Dennis_I skrev:
Inte bra, brännde ett stifft ikväll... Dom växer inte på träd så får se om det blir nåt på Lördag

ajfan, vad är det för stift du behöver? låter som att det måste beställas. du får ta det lite lugnt på träningen wink skulle vart jävla kul om du kunde komma iallafall

har även hört nere på bilhälsan att det är någon affe i kiruna som tränar för fullt och planerar att vinna hela tävlingen....
Senast redigerat av blankz (20 februari 2009)

NordicAudi

78 Inlägg
20 februari 2009
Imorgon kör vi så de ryker, nu låter man som en morsa men se för fan till att klä er varmt de blir många timmar ute på isen wink Till alla förare, försök vara vid Arena artica i god tid gärna redan vid halv tolv så att vi hinner ta upp alla anmälningar. Ta gärna med anmälnings avgiften på 200 kronor i jämna pengar så vi sparar lite tid och slipper växla smile

Full speed or nothing!

175 Inlägg
20 februari 2009
Magic skrev:
NoBra1n kanske är sugen på att hjälpa till som funktionär? smile

Oj mycket har hänt här sen jag läste sist, men är inte sugen på att vara funktionär den här gången, men säg gärna till nästa gång det är nått liknande evenemang smile

Like A Glove

865 Inlägg
20 februari 2009
synd att man inte hade nån bakhjulsdriven bil att köra med där

208 Inlägg
20 februari 2009
blir kanske inte att köra på lördag av den tränade Affe.. tongue Hoppas att det hinner bli någon till tävling längre fram.. tongue Synd när man egentligen ville köra men nu går det inte pga resa till lule.. tongue

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)

IT/Fordonstekniker
56 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
nu kör vi! det är "bara" -11 grader på stan iallafall lol det blåser lite men vafan.

NordicAudi

48 Inlägg
21 februari 2009
-7 i tuolla vid flygfältskorsningen blir bra de, synd för blåsten bara

IT/Fordonstekniker
56 Inlägg

Sök