hoppas att det är rätt tråd på fundering på köp av bil. håller på läser för fullt på körkortet och tänkte. jag kommer nog förmodligen sommar jobba hela sommaren och få ihop till en bil .
Är Audi A4 B5 modellen bra? tänkte en 1,8 T. B5 modellen -95 till -00 har jag för mig. Väldigt snyyga bilar också.
Skitbil säger jag. Men jag hade väl ett måndagsex. Kolla också efter galvsläpp (blemmor på lacken). Är vanligt på dessa bilar. Kan uppkomma precis var som helst på bilen. Men mestadels finns blemmorna i nerkant på dörrarna. Och jag kan helt ärligt säga att den kändes tung och slö och allmänt trist. Men det kan också bero på att jag hade en liten kupébil innan på 140hk. Och den kändes rappare än den A4 1,8TS (180hk) jag hade vilket jag också tror den var 0-100km/h då den inte väger så mycket.
Jag tycker du ska kolla efter något annat. Men bara min personliga åsikt.
EDIT: Kanske ska säga varför det var en skitbil. Under det halvåret jag hade bilen fick jag slänga ut 20 lax på skitsaker. Att man går torsk på att äga bil vet jag, men den här bilen sög verkligen ut mina stålar.
Skitbil säger jag. Men jag hade väl ett måndagsex. Kolla också efter galvsläpp (blemmor på lacken). Är vanligt på dessa bilar. Kan uppkomma precis var som helst på bilen. Men mestadels finns blemmorna i nerkant på dörrarna. Och jag kan helt ärligt säga att den kändes tung och slö och allmänt trist. Men det kan också bero på att jag hade en liten kupébil innan på 140hk. Och den kändes rappare än den A4 1,8TS (180hk) jag hade vilket jag också tror den var 0-100km/h då den inte väger så mycket.
Jag tycker du ska kolla efter något annat. Men bara min personliga åsikt.
EDIT: Kanske ska säga varför det var en skitbil. Under det halvåret jag hade bilen fick jag slänga ut 20 lax på skitsaker. Att man går torsk på att äga bil vet jag, men den här bilen sög verkligen ut mina stålar.
Måste varit ett jävla exemplar det där. x] Inte haft något större fel på min, förutom ABS-ringarna och ett hjul-lager.
The left lane is the passing lane.
NOT the "go as fast as I fucking want to hurr de hurr durr" lane.
Jag kan inte säga mer är att det är den mest underbaraste bilen jag någonsin ägt! Har aldrig haft några problem, och har haft den nu i 8 år. Lycka till!