Hej alla!
Står inför ett vägskäl - river mitt tjocka barr
- många udda tankar far i skalet mitt. Min T4:a fr år 2000 vill jag fortsätta att göra vassare. Har BSR:at den med Steg I och Opti-Flow; undrar om någon kan vara bussig o tipsa mig om hur jag ska gå vidare och "göra rätt"; m a o i vilken ordning jag ska fortsätta "modda" min ögonsten. Den är tokfin - går som klockan...
Har fått tips att främst kika på väghållning o bromsar - tips? Känner väl att det ibland blir halvsvettigt då jag får viss svårighet att hejda alla 1300 kg... Har nyligen satt in nya Volvo orig. ok framtill...
Nästa steg är att riva i spisen misstänker jag - ser som mål att ha bortåt 285-300 hk under huven... en dag... Ibland våndas jag då jag undrar om det överhuvudtaget är värt att lägga alla dessa pengarna på detta?? Håller grejorna - drivlina mm? - Iofs ser Pärlan helt ny ut - kan bara kort nämna att stationschefen på Mr. Cap i Bromma nämnde att han sällan sett en mer välhållen "veteran" - han trodde inte sina ögon då jag körde in bilen till Cappen för 1:a gången...
Ang. trimföretag: Tycker jag blev tokbra bemött på BSR i Jakan - Johan S verkar vara en supergubbe
- har dock hört att BSR AB inte är sååååå bra på Steg II o III...? Rätt eller fel? Vilket annat företag skulle vara ett bra alternativ? TurboCenter i Tumba? Grejen är att jag vill inte att man ska enkelt kunna se på kärran att den är moddad; vissa små detaljer utgör redan idag en viss skillnad; vill inte strula med Bilprovningen resp. Farbror Pekka på vägkanten...
Tacksam om det är någon som tar sig tid att hjälpa mig på traven...
1960Jellan
T4 rules