Hallå
Va e det för påhopp på GBrt?
För det första som trådskaparen skrivit att vi nu vill göra som han "suck" det va liksom det vi ville från början dvs. Ha träffar i Borås/Göteborg åka ihop till olika event, hyra banor för laglig körning och även köra race rakt fram. Det va liksom grundstenen från början
![hmm](img/smilies/hmm.png)
Sedan att det va en del folk med i "styrelsen" som inte gjorde va dom skulle så har allt blivit utdraget osv.
Varför inte gå med i en "befintlig" klubb och hjälpa till med dom saker som skrivits här? Tror att en sån eldsjäl som du (trådskaparen) hade vart bra för tex oss.. Kanske värt och fundera på..
Sedan finns inte GBrt för att konkurera med andra utan "vi bildade oss" pga av att det inte fanns någon seriös bil klubb för alla och Så att det skulle bli lite mer struktur på det hela(träffar etc). Sedan efter vår start har det dykit upp några som tror säg vara så bra osv men hjälp till i stället då så att det blir bättre.
Personligen tror jag inte att det finns utrymme för en aktör till utan hjälp till eller bli en av dom som pajjar hela skiten i stället...
Det ända jag kan se som inte stämmer till 100% är att du ville ha lite mer "riktiga" bilar. På den punkten tycker vi att alla skall få ha kul uno som lambo... Annars tycker jag det du skrivit precis är som vi tycker..
Så fundera lite du är välkommen att vara med på vårat nästa möte om du vill.. Säg till väldigt snart bara för det är nu i helgen..
OBS OBS !
Detta är inget påhopp svartsjukedrama eller nått i den stilen tror helt enkelt att det inte skulle funka bara..
(finns flera exempel)
Om ni skall göra något så gör det stort som f*n så kanske ni lyckas Eller nicha det på något sett.
Ett tips kunde ju kanske vara om du/ni vill skapa en egen klubb så kanske ni skall ha typ minimum 400hk klubben så får den ju helt plötsligt ett syfte liksom...
Gör va ni vill och lyckatill om ni hittar på något eget men ni har varma handen från oss och ni är som sagt välkomna!
Sedan att vi står bredvid våra bilar när GBrt har något typ av offentligt arrengemang blir vi ju tvugna till annars håller vi på med olagligheter, det kommer fram väldigt fort från er som inte är med annars! Titta upp ur din burk och se va vi gör när inte GBrt anordnar Eller när vårt event är slut!
PS
GBrt har inget att göra med vad Martin skall göra/inte göra det är helt upp tll han
ds.