5230
Sök

Har någon vita mätartavlor till Golf MK3 GTI?? :)

128 Inlägg
13 februari 2009
Trådstartare
hejj jag skulle vara i behov av vita mätare till golfen tongue ..ja tänke fråga om någon råkar ha något att Maila över :?? smile

Saabvilde!
1 708 Inlägg
13 februari 2009
Vet du hur ÄCKLIGT många trådar det finns om just vita mätartavlor? Sök sök sök! tongue

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

128 Inlägg
13 februari 2009
Trådstartare
jo ja veet men hitta inget vettit smile

Saabvilde!
1 708 Inlägg
13 februari 2009

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

128 Inlägg
13 februari 2009
Trådstartare
ne inget ti Gölf smile

61 Inlägg
13 februari 2009
har ingen betydelse vilken bil det är egentligen. Varför inte skriva ut ett par själv? smile

Saabvilde!
1 708 Inlägg
13 februari 2009
Om du kikar på länken jag postade.. på sidan två längst ner så finns det en guide om hur man gör egna vita mätartavlor! Kolla den! smile

61 Inlägg
13 februari 2009
finns även på mhstyling

128 Inlägg
13 februari 2009
Trådstartare
hur ska man bära sig åt naär man gjör egna då?? (A) e såå kass med datorer smile

Saabvilde!
1 708 Inlägg
13 februari 2009
gti_golf skrev:
hur ska man bära sig åt naär man gjör egna då?? (A) e såå kass med datorer smile

Det min vän, överlåter jag till någon annan att berätta för dig! big_smile

Mvh Michael!

128 Inlägg
15 februari 2009
Trådstartare
kan någon ?? big_smile

1 134 Inlägg
15 februari 2009
Är det inte bara att scanna i mätar tavlorna i datorn och göra om de med ett passande fotoprogram (photoshop) tongue tongue

Random Hero
4 047 Inlägg
15 februari 2009
LotusJPS skrev:
Är det inte bara att scanna i mätar tavlorna i datorn och göra om de med ett passande fotoprogram (photoshop) tongue tongue

jo, men de kan bli problem när du ska skriva ut sen, PS får gärna för sej o ändra storleken tongue

Dog food lid. Backwards

1 134 Inlägg
15 februari 2009
DusanMandick skrev:
LotusJPS skrev:

jo, men de kan bli problem när du ska skriva ut sen, PS får gärna för sej o ändra storleken tongue

Ne inte photoshop om man gör det rätt ifrån början tongue Ja utskriften kan bli riktigt kass hmm Måla hela tavlan vit istället, MYCKET enklare big_smile

Random Hero
4 047 Inlägg
15 februari 2009
LotusJPS skrev:
DusanMandick skrev:
LotusJPS skrev:

Ne inte photoshop om man gör det rätt ifrån början tongue Ja utskriften kan bli riktigt kass hmm Måla hela tavlan vit istället, MYCKET enklare big_smile

ja vit husfärg funkar bra o torkar fort tongue

Dog food lid. Backwards

Sök