3182
Sök

FILM: The Fast And The Furious Tokoy Drift

Power by S13
271 Inlägg
21 mars 2006
Trådstartare
Nu har det kommer trailer till storfilmen i år: The Fast And The Furious Tokoy Drift!!!

Tittta och njut!

http://movies.yahoo.com/feature/thefast … drift.html

Släpps 16 juni i USA och 30 juni i Sverige (bio)!!!
Senast redigerat av bark_turbo (21 mars 2006)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
21 mars 2006
bark_turbo skrev:
Nu har det kommer trailer till storfilmen i år: The Fast And The Furious Tokoy Drift!!!

Tittta och njut!

http://movies.yahoo.com/feature/thefast … drift.html

njut och njut.. tongue verkar va en overklig riktig b film.. men det är ju ändå kul att det är just en bil film görs ju inte många bil filmer nu för tiden smile och efter den här har premiär så kommer nog drifting höjas ganska mkt i sverige smile

Bmw osv..

346 Inlägg
21 mars 2006
jo jag tycker den verkar vara rätt okej den filmen..men dom visar väl det bästa i filmen förstås smile...jaja men det ska bli kul att se när den dyker upp

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

694 Inlägg
21 mars 2006
ja tycker den verkar kass ingen av dom gamla skådespelarna ärmed.. that sucks..sen så verkar la den ok klartman ska se filmen!!!

314 Inlägg
21 mars 2006
Någon som vet vad låter heter som dom spelar i slutet? Dom sjunger allmost over now...!!!

Någon?

Power by S13
271 Inlägg
21 mars 2006
Trådstartare
okkar skrev:
ja tycker den verkar kass ingen av dom gamla skådespelarna ärmed.. that sucks..sen så verkar la den ok klartman ska se filmen!!!

Håller med dig att det är tråkigt att allting är nytt i denna film... men man ska inte deppa för det. Tror att denna film blir ruskigt bra den med big_smile
Senast redigerat av bark_turbo (21 mars 2006)

Helt nuts!
73 Inlägg
21 mars 2006
skulle kunna se hela filmen nu tongue

har längtat efter en ny sån film... GYTT!!
Senast redigerat av Henke_K (21 mars 2006)

---==EVOlution==---

451 Inlägg
21 mars 2006
exakt de stämmer

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
21 mars 2006
Vem fan är jubelidioten som kommit på trailer?!?! skottpengar på han!

Räcker med plansher för att längtan ska bli outhärdlig.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

1 503 Inlägg
21 mars 2006
Ska bli RIKTIGT roligt att se den här filmen.
Tror faktiskt det kommer bli den bästa hittils:P

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

52 Inlägg
21 mars 2006
det står på många filmsidor att enda igentliga likheten med förra filmerna är just namnet, det handlar om en annan person om något helt annat....tror jag har läst det på www.tellusfilm.com

260 Inlägg
21 mars 2006
det finns redan en tråd om detta

styling har egentligen bara med pengar att göra.

10 Inlägg
21 mars 2006
"On the other side of the world, on the wrong side of the law" med den där irriterande trailerrösten...

HAHA - blir kul och se...

645 Inlägg
21 mars 2006
njut och njut.. tongue verkar va en overklig riktig b film.. men det är ju ändå kul att det är just en bil film görs ju inte många bil filmer nu för tiden smile och efter den här har premiär så kommer nog drifting höjas ganska mkt i sverige smile

Asså jag börjar bli trött på de där... Ingen "action"-film är verklig. Och om den nu vore verkligen så skulle man ju inte tycka att de va speciellt coolt....

Skåne
269 Inlägg
21 mars 2006
tycker filmen verkar bra!!! längtar tills de släpper den!!

Man lever bara en gång......

SSS -12
3 217 Inlägg
22 mars 2006
Tycker att det är helt fel racing... Man kommer se den, men tror inte att den kommer bli något vidare! Men visst, det är en vanesak!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

yeeah baby
50 Inlägg
22 mars 2006
jag personligen längtar tills den släpps då man sett f n f 1 2 typ 300 ggr...gillar dom filmerna...
visst att dom inte är 100% verkliga men hade det alvarligt varit roligt att se då?
och största anldeningen till att man kollar är för bilarnas skull..
ända tråkiga jag tycker med 3:an är att inte brian o vin diesel inte  träffas igen som det va rykten om förut..
för heeelt ärligt så är det inte f n f utan "brian o connor yeah baby" wink
visst är han som han är men han ÄR The Fast And The Furious!

PUNKT:)

Chaufför
131 Inlägg
22 mars 2006
De är ju jävligt synd att Walker o Diesel inte är med i 3:an, som det har gott rykten om... Men man får väll hoppas på att den är sevärd iaf.. Som sagt det är ju bilarna som håller filmen uppe!

68 Inlägg
22 mars 2006
nxtream skrev:
jag personligen längtar tills den släpps då man sett f n f 1 2 typ 300 ggr...gillar dom filmerna...
visst att dom inte är 100% verkliga men hade det alvarligt varit roligt att se då?
och största anldeningen till att man kollar är för bilarnas skull..
ända tråkiga jag tycker med 3:an är att inte brian o vin diesel inte  träffas igen som det va rykten om förut..
för heeelt ärligt så är det inte f n f utan "brian o connor yeah baby" wink
visst är han som han är men han ÄR The Fast And The Furious!

PUNKT:)

håller med dig helt

en glad chaffis. som gillar v8 och allt som gör livet värt att leva typ mina barn...

Carpenter
310 Inlägg
22 mars 2006
Jag kan inte ens se trailern kommer upp nån fel ruta sad

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)

Sök