Hehe, då får jag berätta fortsättningen då
Alla sagor verkar tyvärr inte ha ett gott slut
Som sagt efter 2 timmars sömn (nattjobb) Bar det av till reggbesiktningen. Vid möte med besiktningsmannen kändes det som man fick onda ögat direkt men efter några sömniga försök till skämt lyftes stämningen en aning, det verkade dra till sig besiktningsmänn som getingar till honung. Efter 10min var där 5 besiktningsmänn som beskådade felsökte och berömde mitt bygge, kändes rätt okej
Mängder av fakta pyntades ner på papper och en och annan grymtning över otydlig formulering av sfro
Men i detta skede hittades inga fel. Medans jag stod och snacka lite skit med en av gubbarna där for besiktningsmannen ut genom portarna och testa om bilen hade hållit för nascar eller något
Efter en stund kom han in, smilade så munnen sträckte sig till öronen och jag fick kännslan av att det var grönt, men denna kännsla vara inte mer än i 10sek då hans leende gick över till ett lite mer hånfullt stadie. Kändes typ som ett iskallt regn. Då titta han på mig och sade. Du är underkänd. Vaaa???? Japp, gick inte igenom miljö... bla bla bla. Så allt var okej förutom co-halt, Hc-halt.
Så idag har jag börjat klura på vad det kunde vara, bytt chip och fick ner co från 1,9 till 1,6, en liten bit på väg, imorgon ska jag börja bygga om avgassystemet och trycka dit original cat istället för race katten, sen får vi mäta igen.
Hehe fortsättning följer
Mvh/ Kibbe