jag såg att det slutstegstråden var populär och nu vill jag se vilken bas ni rekomenderar! vet ej om denna tråd finns innan! men om den finns så kan vi fortsääta här!
jag har använt 1 enda baslåda i mitt liv och det e audiomoods 2 st 10'' dunka faktiskt ganska bra innan baslådan lr steget gick sönder!!! men nu har jag en mds audiophile teamr 12'' som jag ej har testat än men ska det när jag får tid och lust!
Vet inte om priset spelar någon roll - men om man ska hålla sig till en vanlig dödlig mans plånbok tycker jag att RE:s SX-serie låter enormt bra! Verkas som att dom inte går att döda heller!
Av dom jag har provat (Pyramid 1020, GAS Alpha 1024x och Mutant Conquest 12) så är helt klart den sistnämnda (som sitter i min bil nu) den klart bästa! Hoppas dock att min kommande JBL P1022 ska vara lite ännu bättre. Den som lever får se.
Av dom jag har provat (Pyramid 1020, GAS Alpha 1024x och Mutant Conquest 12) så är helt klart den sistnämnda (som sitter i min bil nu) den klart bästa! Hoppas dock att min kommande JBL P1022 ska vara lite ännu bättre. Den som lever får se.