2449
Sök

personlig skylt

454 Inlägg
28 mars 2006
Wicked skrev:
Jag har WICKED på min audi.... smile

mmm.. å din bil e WICKED! wink helt rätt bruden!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
28 mars 2006
finns en Mercedes S600 här i stockholm kolsvart med tonade rutor runt om med reg skyllt "Russia" big_smile

Bmw osv..

719 Inlägg
28 mars 2006
Har sätt en stylad VW Van me TROLLET den va skön....

live free, die young.

Giftig
419 Inlägg
5 november 2007
Har sett en BMW M5 e39 som heter PAPPA tongue

LTJD

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
5 november 2007
Det finns en s60 (vråltrimmat under huven om jag inte minns fel) som har "M3Killer" på skylten.

Det om något är stöddigt big_smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

81 Inlägg
5 november 2007
En stöddig skylt jag såg ute på fyllan och villan satt på en guldfärgad rolls av vackraste sjuttiotalsmodell, "MIDAS" wink. Verkar inte vara kvar, alternativt har pojken med guldfingret valt att ratta någon annan lyxbil.

"XSSX" såg jag också bland femtiosträckorna på vidsträckta Hisingen, tvärfet bil.

neckwomen_88
5 november 2007
Blev för nåt år sedan omkörd av en svart cab (okänt fabrikat) med två brudar på suffen och regskylt WROOOM.

....nice....

"The Stig"
390 Inlägg
5 november 2007
Finns en BMW M5 i Sverige med "SKYLINE" på skylten.big_smile

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...

Maskinförare
1 163 Inlägg
5 november 2007
Har sett en bmw med "ISKALLT" på skylten.. vet inte baktanken med det hela, för att han bor här i norrland, eller för att han är det ?! tongue

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

207 Inlägg
13 mars 2008
finns en Audi här i växjö med ÅDI på skylten och jag tror det e samma familj som äger en golf med gustav på skylten tongue

QUATTRO = De ä bar å åk

582 Inlägg
13 mars 2008
såg en jaguar med reg "FATTIG"

hej

DFFL
9 020 Inlägg
13 mars 2008
Finns det inte en här på garaget som har 2fast4u eller nåt sånt?
Tror att han körde en Viper och tyckte inte om att någon skaffat en likadan skylt och kört igenom tullarna i Fjollträsk. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Pfffft
906 Inlägg
13 mars 2008
zazkar52 skrev:
LasseMan skrev:
mötte en epa med MyToy

Fel den tillhör en Corvette -82a som är reggad som personbil.

LeManz skrev:
HAHA .... blev omkörd av en bmw M5 på motorvägen med skylten OGIFT

Fel den tillhör en BMW 528 -96

Bogen skrev:
Rullar en Merca i gbg med SKILD...

Fel den finns inte.

FEL!
Man kan faktiskt beställa egna reg-skyltar lite varstans som man kan skriva va man vill på,som då förstås inte står registrerade så hos vägverket,men de är ju ioförsig inte lagligt,men vem bryr sig?Kan ju vara skoj att ha en personlig skylt,många som kör streetrace har det så,dels för att det är tuuft,dels för att folk som ser en riktigt grym bil,inte ska kunna slå upp var den finns nånstans och åka o hämta bilen,eller eftertraktade delar...tänk på det när ni är på race nån gång!!

Så det är inte rätt att säga att folk som sett såna skyltar har fel,bara det jag ville komma fram till!!

Tack och hej

du kan inte ha mkt fritid som bryr dig om att kolla upp detta för att sen bitcha om det.
Vad har hänt med Gorg? Ingen här som är trevliga längre, you bitchass
Jag tycker hur som helst, reggade personliga skyltar eller ej, att det är coolt om man lyckas komma på någon som ingen annan tänkt på big_smile
och för 6000 var 10onde år är det en häftig grej!
Mer personliga skyltar åt folket!!

Umadbro?

281 Inlägg
13 mars 2008
Det finns ju den feta Audi TT i Borlänge som har BADASS, stenhårt tycker jag.
Hade gärna skaffat en pers.skylt jag med men frugan tycker inte det. Så jag får vänta lite då smile

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
13 mars 2008
Sambon, jockecruiser här på g.org, har "CRUIZR" på sin bil..... big_smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

8 156 Inlägg
13 mars 2008
Jag ska nog ha en personlig skylt på utställningar osv. Men inte en äkta personlig skylt.
Tycker däremot att det är en bra sak.
Tänk om dom kunde sälja stylingskyltar (något mindre än original, men kanske något större än USA-skyltarna, för säg 500:- st?
Det skulle nog snabbt löna sig.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
13 mars 2008
Såg en Porsche 911, av äldre modell, men regnumret "Tidlös". Tycker jag var ganska nice. smile

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

Stolt Brynäsare :)
135 Inlägg
13 mars 2008
sett en merca som har HELNY. ja hon som har bilen heter så:)

Lunkan (wescrape)
207 Inlägg
13 mars 2008
Finns ju en jävligt skön Audi RS4 här på garaget med "FEED ME" sen under på skylt hållarn står det Porsche for breakfast, Ferrari for lunch...   http://www.garaget.org/?car=69142&image=629436

Stance is romance

272 Inlägg
13 mars 2008
Jag stötte på en vit lambo utanför stockholm med "Jetset" som regplåt, tyckte han gnuggade in sitt rikemansbudskap väldigt noga faktiskt.

Sierra-döbel

Sök