Jocke91: Vad gör det att du inte har fått upp din bil hit? Det är en öppen träff, ingen som behöver fråga om man får komma. Kom gärna till träffen, det blir kul Välkommen hit till Sthlm förresten
//CarpeDiem
Det beror på att jag flyttat in hos min flickvän för ett tag sen och har inte hunnit fixa allt rent ekonomiskt ännu, måste skaffa extra parkeringsplats i garaget å så med men jag tar körkort nu i månaden så när jag har det i handen så tar jag första bästa flygplan hem & kör hit bilen Tack förresten de värmer & jag har bara bra erfarenheter här än sålänge
Mvh Jocke
Du bor uppe på söderhöjden eller?
Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!
Snart börjar den efterlängtade vårträffen som dessutom många längtar efter, antar jag
Hoppas att många utav er längtar också, får hålla tummarna att det blir bra väder ute
//CarpeDiem
Hur många tror du dyker upp? några roliga bilar från stockholmsregionen?
Mvh Fredde
Jag har inte hållit räkningen angående antal bilar men det är säkert många Den enda "roliga bilen" från Sthlms regionen jag känner till är en Volvo V70 som har ett roligt tema "Civil Cop Edition"
//CarpeDiem
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Snart börjar den efterlängtade vårträffen som dessutom många längtar efter, antar jag
Hoppas att många utav er längtar också, får hålla tummarna att det blir bra väder ute
//CarpeDiem
Hur många tror du dyker upp? några roliga bilar från stockholmsregionen?
Mvh Fredde
Jag har inte hållit räkningen angående antal bilar men det är säkert många Den enda "roliga bilen" från Sthlms regionen jag känner till är en Volvo V70 som har ett roligt tema "Civil Cop Edition"
Vi tar väl kvällen som den kommer angående vilka som kommer och inte kommer ? Brukar ju bli roligast så. Det är många från västerås som kommer. skulle väl tippa på en 50 stycken bilar med ungefär 2-3 pers i varje. Vi ska sätta 021 dekaler så ni vet vilka som e från västerås
skulle vi inte kunna göra en lista som man lättare ser vilka här som kommer?
Kommer det många bilar och ska inte folk till Elmia?
Jag funderar på att dyka upp med A5 & kamera, någon från Uppsala som ska dit? I så fall träffas och åka tillsammans till barkaby?
Tycker saab_robins ide va bra, det är alltid lättare att se och få en överblick med en lista, att sen alla på listan inte dycker upp är en annan femma, det blir alltid så.
HÖR UPP! DET ÄR ENDAST 9 DAGAR KVAR TILL STHLMS VÅRTRÄFF! Jag har tagit ett snack med dom grekiska gudarna och bad dom fixa till vädret lite till träffen!
Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS
Vi tar väl kvällen som den kommer angående vilka som kommer och inte kommer ? Brukar ju bli roligast så. Det är många från västerås som kommer. skulle väl tippa på en 50 stycken bilar med ungefär 2-3 pers i varje. Vi ska sätta 021 dekaler så ni vet vilka som e från västerås