3299
Sök

Inför: Vårträff Barkarby 17/4 kl. 20.00

Varningar. 36
1 200 Inlägg
14 april 2009
Danne-M3 skrev:
TFkarlsson skrev:
Vi trillar nog förbi ett gäng bilar, får man burna är ju frågan, eller är det någon som börjar grina då?

De kommer säkert komma ett par Kalle Anka race som ni säkert får burna på big_smile

"som vi FÅR burna på" Burna gör jag om jag vill, behöver ingen persons tillåtelse smile Men för att slippa vara den som förstör träffen så väntar jag tills efter träffen, eller tills jag inte kan hålla mig längre. smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

?
1 038 Inlägg
14 april 2009
TFkarlsson skrev:
Danne-M3 skrev:
TFkarlsson skrev:
Vi trillar nog förbi ett gäng bilar, får man burna är ju frågan, eller är det någon som börjar grina då?

De kommer säkert komma ett par Kalle Anka race som ni säkert får burna på big_smile

"som vi FÅR burna på" Burna gör jag om jag vill, behöver ingen persons tillåtelse smile Men för att slippa vara den som förstör träffen så väntar jag tills efter träffen, eller tills jag inte kan hålla mig längre. smile

Du blir säkert jätte omtyckt jätte välkommen till nästa gång????

Fattar inte varför vissa ska förstöra för alla andra, håll er till Kalle Anka racen, där är det fler med samma inställning som dig å där kan ni svina hur mycket ni vill utan att ja med fler som sköter sig blir drabbad...

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Masterworks
14 april 2009
TFkarlsson skrev:

Men jösses!

Kan förstå att du blir stolt om du lyckas dra loss bilen på lite grus,
men snälla gör inte det och förstör för oss andra?

Gör det utanför ditt fönster så kanske mamma ser och ni kan
videofilma det till familjemiddagen vid jul?

OBS! Ironi! wink

2 337 Inlägg
14 april 2009
Ja, helt seriöst, ni som har tänkt burna och ha er, åk någon annanstans. Ni ställer till med problem för träffarrangören, jag vet att han lägger ner tid och energi på detta och vill kunna fortsätta att arrangera träffar i allt större omfattning i framtiden, vilket inte direkt underlättas av att någon burnar och har sig på, eller i anslutning till den här träffen.

85 Inlägg
14 april 2009
Lär nog dyka upp om jag inte är alltför bakis från Tallinnkryssnigen. big_smile

Wellén
Volvo 244 GL(S) 1982
Stockholm

1 062 Inlägg
14 april 2009
Personligen skulle jag gärna se att alla som kommer dit är TREVLIGA och VÄNLIGA mot ev Polis eller Väktarpersonal som kan tänkas bli nyfikna på vår samling, som lär tilldra sig en viss uppmärksamhet.

Möts dem av ett opretentiöst, vänligt och ödmjukt beteende från oss så står vi på "good standing" så att säga....vilket ALLA vinner på! De gillar bilar dem med!
Märker jag att det börjar spåra ur så kommer jag lämna stället rätt omgående, o tacka för mig!

MEN nu skall vi fokusera på en KUL kväll eller hur!?
Senast redigerat av TLO (14 april 2009)

"You Go, we go!"

Varningar. 36
1 200 Inlägg
14 april 2009
Nej, varken jag eller någon av dom jag åker med kommer att burna, vissa förstår sig verkligen inte på ironi och djävulskap. Hata mig inte för att jag duschar naken, och oftast är naken under kläderna, men jag är sån.

Varningar. 36
1 200 Inlägg
14 april 2009
Masterworks skrev:
TFkarlsson skrev:

Men jösses!

OBS! Ironi! wink

Men alltså, jag kan fan inte på grus :$ Vilken spak är det man ska dra i, igentligen? sad big_smile

Masterworks
14 april 2009
TFkarlsson skrev:
Masterworks skrev:
TFkarlsson skrev:

Men jösses!

OBS! Ironi! wink

Men alltså, jag kan fan inte på grus :$ Vilken spak är det man ska dra i, igentligen? sad big_smile

Hehehe...  lol wink

German Engineering
9 083 Inlägg
14 april 2009
Trådstartare
TFKarlsson: Nu får det vara nog! Sluta snacka om att burna, jag har lagt ner tid och energi åt att organisera en seriös bilträff och det är klart att det finns regler och det måste alla följa! Det gäller dig också! Du ställde en fråga som är onödig! Om du vill burna, varsågod gör det men inte på träffen utan du får helt enkelt göra det nån annanstans. Jag hoppas du förstår! Här kommer några regler så att du fattar:

Burnouts
Nedskräpning
Fylla
Svineri

är absolut förbjudet!

Sist men inte minst: Buskörning till/från träffen är inte tillåtet!

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Varningar. 36
1 200 Inlägg
14 april 2009
Hmm, jag tror minsann att du missade något.

TFkarlsson skrev:
Nej, varken jag eller någon av dom jag åker med kommer att burna, vissa förstår sig verkligen inte på ironi och djävulskap. Hata mig inte för att jag duschar naken, och oftast är naken under kläderna, men jag är sån.

16 197 Inlägg
14 april 2009
TLO skrev:
Personligen skulle jag gärna se att alla som kommer dit är TREVLIGA och VÄNLIGA mot ev Polis eller Väktarpersonal som kan tänkas bli nyfikna på vår samling, som lär tilldra sig en viss uppmärksamhet.

Möts dem av ett opretentiöst, vänligt och ödmjukt beteende från oss så står vi på "good standing" så att säga....vilket ALLA vinner på! De gillar bilar dem med!
Märker jag att det börjar spåra ur så kommer jag lämna stället rätt omgående, o tacka för mig!

men nåt måste väl ändå hända under träffen??   elle ska vi/ni stå som ett gäng puckon å snacka bajs bara å ljuga om vem som har ballast bil?

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Räser Förer
386 Inlägg
14 april 2009
dyker nog upp med liket...

Ska se om jag kan få med mig lite fler norrköpingsfolk wink

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo

Saab älskare!
4 597 Inlägg
14 april 2009
Låter som bra regler de! smile Ska bli en riktigt kul träff, har fått med mig några kompisar, o dom har fått med några, så de blir en hel del bilar kan jag tro! Till o med polisen kanske ställer ut sitt åk lol

Vi ses där, är sjukt taggad på de! big_smile

Mvh Patrik

Masterworks
14 april 2009
evilaudio skrev:
TLO skrev:

men nåt måste väl ändå hända under träffen??   elle ska vi/ni stå som ett gäng puckon å snacka bajs bara å ljuga om vem som har ballast bil?

Åsså blandade han sig i, nu blir det bråk, garanterat! hahaha...  lol

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
14 april 2009
Börjar se ljust ut för turbotaxin nu big_smile Får se om allt klaffar. Annars kanske man får komma dit i volvo och det vore ju trisst tongue

Rock'n Roll

16 197 Inlägg
14 april 2009
Masterworks skrev:
evilaudio skrev:
TLO skrev:

ja gillar att bråka..wink

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Masterworks
14 april 2009
evilaudio skrev:
Masterworks skrev:
evilaudio skrev:

ja gillar att bråka..wink

Vet jag väll sötnos! lollollol

Fullständigt galen
319 Inlägg
14 april 2009
TLO skrev:

klart som fan man ska vara vänlig mot dem!!!

CarpeDiem bra regler wink

burnouts och busa med bilen må va roligt men det är onödigt vid såna här tillfällen.

är taggad som fan inför träffen!!! får se om jag lyckas få klart kopplingen annars får jag väll åka med någon polare.

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm

Varningar. 36
1 200 Inlägg
14 april 2009
Yepp, vi försöker köra på en schysst träff så får vi se hur det urartar, det ska nog gå bra men vissa kan ju inte läsa så en och annan volvo lär vi väl säkert få se spinna lite. (inget ont om volvo............)

Sök