3262
Sök

Inför: Vårträff Barkarby 17/4 kl. 20.00

2 Inlägg
16 april 2009
Äntligen är våren här...!!!    Lita på att jag kommer vara där. Dock inte med 200:an tyvärr
Senast redigerat av 200Zebbe (16 april 2009)

Amatör
320 Inlägg
16 april 2009
Min bil kommer direkt inte vara något att hänga i granen, köpte den för en månad sen och har knappt hunnit göra något med den :p

Blir nog klar till sommaren får man hoppas, kjolar beställda & ny vinge införskaffas den 25, + ev. fälgar!

/A

33 Inlägg
16 april 2009
ja kommer ! tar med mig några bilar oxå!

KD
16 april 2009
Jag kommer med TTn & VilleV med sin M3a.

arrangören kanske ska ringa IKEA och fråga om dom ska sopa parkeringen på fredag kväll. Vore ju fint om det dånar omkring sopbilar när vi kommer dit wink.

182 Inlägg
16 april 2009
KD skrev:
Jag kommer med TTn & VilleV med sin M3a.

arrangören kanske ska ringa IKEA och fråga om dom ska sopa parkeringen på fredag kväll. Vore ju fint om det dånar omkring sopbilar när vi kommer dit wink.

Gör dom sånt på kvällarna? big_smile, jag blev väckt 07 imorse av sopmaskiner hehe...

273 Inlägg
16 april 2009
Om inget konstigt händer så dyker jag också upp

BMW
183 Inlägg
16 april 2009
Residence & Freddeponken: Haha!! Visst är jag? big_smile
You wish it was for you, huh?! tongue

Bobo: Kommer du med monstret som du har på din bild? cool
Senast redigerat av -Zeus- (16 april 2009)

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS

1 120 Inlägg
16 april 2009
Jag kommer inte... har ingen att åka dit med längre :´( och att jag måste vara vid SCF grejen kl 22 i sthlm.. så tyvärr CarpeDiem.. du har verkligen gjort ett B-R-A jobb!!!! Mvh Louise

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Rockabilly
99 Inlägg
16 april 2009
Är det någon som vet om det blir nån typ av karavan dit ? och i så fall vartifrån ?

M.v.h // Challe

German Engineering
9 083 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
Måste bara säga att det är väldigt många som skriver i tråden och nu är vi uppe i 21 sidor och det är kul big_smile Nytt rekord dessutom tongue

Iallafall så vill jag tacka Residence för att ha samlat ihop alla namn till en lista big_smile Tusen tack för hjälpen big_smile

Bil_Galen_Tjej: Det är synd att du inte kommer till träffen sad Kanske vi ses på Kungsgatan när vi cruisar runt stan big_smile Då får du komma ut och vinka wink

Nu kommer en uppdatering: Imorgon smäller det big_smile Säsongens första träff i Barkarby och det ska bli kul att få se alla bilar som kommer, får se om alla får plats på parkeringen tongue Men det borde nog inte vara några problem wink

Uppdaterar igen kl. 20.00 ikväll smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

1 120 Inlägg
16 april 2009
CarpeDiem skrev:
Måste bara säga att det är väldigt många som skriver i tråden och nu är vi uppe i 21 sidor och det är kul big_smile Nytt rekord dessutom tongue

Iallafall så vill jag tacka Residence för att ha samlat ihop alla namn till en lista big_smile Tusen tack för hjälpen big_smile

Bil_Galen_Tjej: Det är synd att du inte kommer till träffen sad Kanske vi ses på Kungsgatan när vi cruisar runt stan big_smile Då får du komma ut och vinka wink

Nu kommer en uppdatering: Imorgon smäller det big_smile Säsongens första träff i Barkarby och det ska bli kul att få se alla bilar som kommer, får se om alla får plats på parkeringen tongue Men det borde nog inte vara några problem wink

Uppdaterar igen kl. 20.00 ikväll smile

//CarpeDiem wink

Du har kvar mitt nummer va???? SMS:a mej när ni börjar närma er hehe big_smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

German Engineering
9 083 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
Bil_Galen_Tjej: Jodå, jag har ditt nummer smile Skickar SMS när vi närmar oss Kungsgatan big_smile Du får se till att ha mobilen nära wink

//CarpeDiem wink
Senast redigerat av CarpeDiem (16 april 2009)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Schwarz Funf
222 Inlägg
16 april 2009
OFTOPIC**Vill verkligen komma men en SATANS KÄRRING körde in i min bil 2 gånger mad FYFANNNNN att sådana kärringar får körkort , ville parkera vid banken så backar hon rak ut på mig sen så skriker hon DET ÄR DITT FEL och smiter iväg .... bilen skadades inte allvarligt men det blev repor på bak skärmen och bakdelen....

Men jag tror att jag kommer till 85%

Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes

Varningar. 36
1 200 Inlägg
16 april 2009
Är det möte vid barkaby igen efter cruisingen? Kartor på rundan ni har tänkt köra vore tacksamt så att man vet hur man ska åka om man hamnar vill ett rödljus och tappar bort resten av klungan smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

1 200 Inlägg
16 april 2009
Residence skrev:
76 namn + deras vänner och vännernas vänner...
så uppskattningsvis 80 bilar gissar jag på?

här kommer listan.
försökte så gott de gick

Du missade mig ju! :tongue

1 772 Inlägg
16 april 2009
Hittar förhoppningsvis dit wink
Senast redigerat av NordstromJ (16 april 2009)

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

Varningar. 36
1 200 Inlägg
16 april 2009
NordstromJ skrev:

Är du osäker är det bara att ta den lilla omvägen förbi skolsta ett tag innan det är dags för avfärd så kan du sticka med oss dit.

1 772 Inlägg
16 april 2009
TFkarlsson skrev:
NordstromJ skrev:

Är du osäker är det bara att ta den lilla omvägen förbi skolsta ett tag innan det är dags för avfärd så kan du sticka med oss dit.

Jaha okej, skolsta i enköping då?

Hittar nog till barkaby tillslut ändå får man hoppas, ses där om inte annat ; )

Varningar. 36
1 200 Inlägg
16 april 2009
NordstromJ skrev:
TFkarlsson skrev:
NordstromJ skrev:

Yes strax utanför enköping!

Åker inte min bil dit, körde sönder ett bekhjulslager igår och hinner inte fixa det så jag åker med ett gäng saab'ar och bmw's och nissan typ. Om jag springer förbi din bil ska jag hälsa och bara gå förbi så att du kan fundera i några veckor på vem det var som hälsade på dig. smile

1 772 Inlägg
16 april 2009
TFkarlsson skrev:
NordstromJ skrev:
TFkarlsson skrev:

Yes strax utanför enköping!

Åker inte min bil dit, körde sönder ett bekhjulslager igår och hinner inte fixa det så jag åker med ett gäng saab'ar och bmw's och nissan typ. Om jag springer förbi din bil ska jag hälsa och bara gå förbi så att du kan fundera i några veckor på vem det var som hälsade på dig. smile

Okej trist...Gör de smile

Sök