Får kanske med mig Qpon, fast han kommer inte heller med sin Corolla... Det blir ganska mörkt mot kvällen så det är bäst alla tar med sig porrbelysningen.. hehe.. Ja, neonen menar jag såklart...
Senast redigerat av Manne_11 (16 april 2009)
<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>
Android kommer inte till träffen tyvärr Jocke0155 dyker nog upp om han lyckas fixa sin bil Bil_Galen_Tjej dyker inte upp eftersom hon har ansvar för SCF NightShift på BMB, Kungsgatan
//CarpeDiem
P.S Tack för hjälpen, Residence
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Får kanske med mig Qpon, fast han kommer inte heller med sin Corolla... Det blir ganska mörkt mot kvällen så det är bäst alla tar med sig porrbelysningen.. hehe.. Ja, neonen menar jag såklart...
jo tjena...vore ju snyggt att ha neon på min kärra...haha!
hahaha
ja har ett blått kit som skulle passa bra..;P
Blått neon..... naaaaaaaaaaajs baaaaaajs...
<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>
hahaha
ja har ett blått kit som skulle passa bra..;P
Monterar du dit det är jag inte omöjlig=) eller jo fan det är jag!
Tillbaka till träffen då: verkar ju bli en del bilar....och vädret ska ju inte vara regn eller snöstorm så man får väl vara glad för det=)
håller med, ska ju kunna ta en hel del fotton på bilarna med, eller vad tycker ni? tänkte om man ska ladda upp bilderna i eftersnacket eller ej. Mvh Patrik
Det är 24 timmar kvar tills Vårträff Sthlm 2009 börjar Vi får se hur många bilar det är som kommer dyka upp men håller tummarna att vi får med vädret med oss
KD: Det blir cruising som avslutning på premiärträffen och då ska vi köra längs Sveavägen och sen på Kungsgatan mot Stureplan, vi kör förbi BMB där SCF har sin NightShift
//CarpeDiem
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Jag kommer! Har längtat som fasen på första träffen är nyinflyttad Stockholmare o känner inte nån här än.
Tyvärr med bilen i vinterläge då jag inte hunnit få nån att kränga på nya sommar sulorna än.
vinterläge accepteras ej, stanna hemma du... nä skoja bara, självklart kommer man som man kommer d e bara komma fram o hälsa o snacka, jag är den liraren med svart s60 med xenon i halvljus och dimljus. så känns jag igen iaf.