Som CarpeDiem redan skrivit så kommer jag tyvärr inte kunna dyka upp. Tycker Calibran misständer nått jävulskt och glödtänder gör den med, så den har tid hos doktorn på Måndag. Vill inte köra med den så långt i onödan...så då får man stanna hemma.
Men ha kul på träffen, och ta många bilder!
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd
Android: Det är riktigt tråkigt att du inte kommer till träffen Men jag kommer hjälpa dig med Calibran nästa gång man kommer förbi ditt hus Det ordnar sig
Nu kommer en uppdatering!
Imorgon gäller det Efter en hel del inlägg på träfftråden och 24 sidor senare så är det äntligen dags för premiären av Vårträff Sthlm 2009 Vi får se hur många bilar det blir som kommer men det är viktigt att stämningen är bra och att man inte ska frysa ut nån!
Vi får se hur länge vi stannar i Barkarby men cruisingen kommer att genomföras De som vill får följa med, vill man åka hem efter träffen så får man göra det
//CarpeDiem
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
tjena! nu har jag precis kommit in ifrån meckandet med beach buggyn så nu bär det av till besiktning idag kl 06.50, hoppas den godkänns Taggad som fan inför träffen syns sen ikväll
Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll! N.O.S Cruisers Stockholm
CarpeDiem: GLÖM INTE att vara där minst en halvtimme tidigare så att du hinner att lägga upp alla bilar på fint sätt jag har med mig kameran också... och bilen FÄRDIG i stort sett
tjena! nu har jag precis kommit in ifrån meckandet med beach buggyn så nu bär det av till besiktning idag kl 06.50, hoppas den godkänns Taggad som fan inför träffen syns sen ikväll