2514
Sök

3" elller inte?

underordnad allfixare
696 Inlägg
28 mars 2006
jag skulle dock välja 2.5 för komfortens skull

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

3 295 Inlägg
1 237 Inlägg
27 maj 2008
nån som kan svara på det här?

tänkte köpa grövre rör till min nismo, har orginal på nu tongue, undrar nu att är det stor ljud skillnad på att köra med 2,5'' hela vägen från turbon eller att endast köra med 2.5'' catback och sedan 4'' japs. är inte ute efter ffekt utan endast ljud så därför undrar jag om man får "tillräckligt" grovt ljud med 2,5''catback och 4'' slut smile

MVH

15 Inlägg
22 april 2012
Ska man trimma kan man väl göra det ordentligt låter mer som om du bara är ute efter lite mer ljud? Ta bort en ljuddämpare isf?

Engång Saab alltid saab

103 Inlägg
22 april 2012
liquisole skrev:
nån som kan svara på det här?

tänkte köpa grövre rör till min nismo, har orginal på nu tongue, undrar nu att är det stor ljud skillnad på att köra med 2,5'' hela vägen från turbon eller att endast köra med 2.5'' catback och sedan 4'' japs. är inte ute efter ffekt utan endast ljud så därför undrar jag om man får "tillräckligt" grovt ljud med 2,5''catback och 4'' slut smile

MVH

Jag kör 2,5" från kat å bak till japs i 4" utan insatts i jappsen å den låter som fan, går betydligt bättre än med alla orginal ljuddämparna, men ska du köra långturer som jag gör nu, jag kör 10mil upp till ängelholm å 10mil ner om helgerna å får sitta med hörselkåpor i bilen för att klara mej hela vägen fram XD

15 Inlägg
22 april 2012
själv har jag jt 3 tum från turbo med en dämpare och race kat och de mullrar fint

Engång Saab alltid saab

Sök