3254
Sök

Slutstegs kontroll?

121 Inlägg
4 mars 2009
Trådstartare
Tjena, Har ett problem med mitt slutsteg tongue har kopplat allt rätt.. tror iaf de! tongue
-> remote till remote baksidan av stereon
-> Batteri ----säkring----Slutsteg
->jord--> karossen smile
--> Lågnivå kablar till baksidan av stereon!

Nu är det så att slutsteget lyser grönt starkt vilket betyder att det är spänning till slutsteget ... Men det kommer inte något ljud från basen.. har 2st 10tums GAS.

Basarna / slutsteget funkade för ett par dagar sedan då jag hade felkopplat och säkringen på slutsteget hade gått! .. så jag bytte och nu så funkar inte basen längre ... men slutsteget lyser grönt!

Någon som vet hur jag kan felsöka..? eller någon som vet problemet? tongue Kopplade:

LCH-->+    -   från en av basarna och :

RCH-->+    - från den andra basen... Det är väll  rätt? smile

Säg till om det är något jag glömt?

SLUTSTEG: MC HAMMER MYSTIK 2.0 - 2 KAN

Random Hero
4 047 Inlägg
4 mars 2009
du har säkringar på steget också, kolla dom

Dog food lid. Backwards

458 Inlägg
4 mars 2009
DusanMandick skrev:
du har säkringar på steget också, kolla dom

Basarna / slutsteget funkade för ett par dagar sedan då jag hade felkopplat och säkringen på slutsteget hade gått! .. så jag bytte och nu så funkar inte basen längre ... men slutsteget lyser grönt!

Han skrev somsagt att han bytt dom, har inge lösning eller ide själv till dig. Bara var "forums-snut" o rättade till lite. /j

2 914 Inlägg
4 mars 2009
om du har okollat på säkringarna i steget, kolla dom, har du okollat på säkringen till kabeln, kolla den, kolla som sagt alla säkringar,

121 Inlägg
4 mars 2009
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
om du har okollat på säkringarna i steget, kolla dom, har du okollat på säkringen till kabeln, kolla den, kolla som sagt alla säkringar,

Ingen garanti så jag tog tiden och öppnade upp steget .. såg att den behöver lödas på ett ställe big_smile kommer förhoppningsvis fixa sej ska löda smile .. en "tråd" som hade brunnit av

2 914 Inlägg
5 mars 2009
Dustguy91 skrev:
kalle_kalle skrev:

Ingen garanti så jag tog tiden och öppnade upp steget .. såg att den behöver lödas på ett ställe big_smile kommer förhoppningsvis fixa sej ska löda smile .. en "tråd" som hade brunnit av

okej om det är ett dyrt steg / du inte är duktig/ känner någon som är bra skulle jag lämna in det smile

Sök