2408
Sök

Inför: Inofficiell Garaget träff Karlstad norra fältet i2 16 maj kl 16-21

299 Inlägg
30 mars 2009
Nixzic skrev:
ERTYY skrev:
Jag kommer ditt med 940in och kollar läget smile Vore dock jävligt bra med en karta så man vet vart de är i karlstad, fast kanske hitta vem vet! men i2 äre inte på höger sida direkt när man kommer in i karlstad vid snut huset och de? på höger sida om man kommer från kr-hamns hålle roll

jajjemän det är precis breve polishuset!

okej bra bra! då har jag koll på vart de är big_smile

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--

1 043 Inlägg
30 mars 2009
Westberg skrev:
passa er för att sätta upp för mkt reklam, vi såg ju på förra träffen va överaskade vi blev, men lite reklam är aldrig fel smile
Ett tips bara

hehe.. speciellt att komma på gorg's framsida.. kan ge oanade folkmassor smile

1 531 Inlägg
31 mars 2009
Kartor,vägbeskrivningar och mer info kommer att komma i en ny tråd när alla tillstånd osv är klappade. Alla bilar som anmäler sig för utställning duger smile

811 Inlägg
31 mars 2009
haha, ja posters kan vara farligt. smile då kan det slå till ordentligt och att hålla alkohol och sånt borta blir svårare. smile och de brukar missa soptunnorna rätt ofta.

1 675 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
hallo boys and girls =P derbi har pratat med kommunen och vi måste fixa ett dass/ toa på hjul till träffen. Ingen här som känner eller vet någon som har till gång till en sån och vill sponsra med till 16 maj? Sen behöver vi ha funktionärer/ p hjälp. Så kom igen, om vi är fler till det blir det mindre att göra för varje person wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

1 531 Inlägg
1 april 2009
Ja kom igen nu gott folk. Vi behöver ett gäng som kan och vill ställa upp på träffen med bland annat parkering så folk parkerar bra osv. Dass behöver vi ha och det finns vissa regler för såna med vet ni nån som kan sponsra med detta eller liknande så hör av er.

Adam Opel
35 Inlägg
1 043 Inlägg
1 april 2009
gött projekt ni dragit igång smile hoppas ni pallar trycket och kan prestera! smile

1 675 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
axza skrev:
gött projekt ni dragit igång smile hoppas ni pallar trycket och kan prestera! smile

Med er hjälp ska det nog bli lyckat wink

406 Inlägg
1 april 2009
Va bra att ni lägger träffen precis bredvid polishuset! smile Dem behöver ju knappast skicka ut patruller för att hålla koll..
De är ju bara för poliserna att ta med sig ett anteckningsblock och gå typ 100m så kan dem ju skriva böter under hela kvällen sen, så fort folk ska där ifrån big_smile

1 675 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
Karlie skrev:
Va bra att ni lägger träffen precis bredvid polishuset! smile Dem behöver ju knappast skicka ut patruller för att hålla koll..
De är ju bara för poliserna att ta med sig ett anteckningsblock och gå typ 100m så kan dem ju skriva böter under hela kvällen sen, så fort folk ska där ifrån big_smile

Tänker du på olaglig styling lär dom beslag ta min 240 lol

406 Inlägg
1 april 2009
Hehe ok!
Jo det är ju det jag tänker på.
Inte för att vara negg mot träffen, men man vet ju hur petiga dem brukar kunna vara så fort nån åker med tonade rutor fram, fel ljus, inkopplade sidoblinkers.. Jaa, typ allt..
O de lär ju knappast bli svårt för dem att hålla koll på alla bilar då träffen ligger precis brevid dem big_smile

1 675 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
Karlie skrev:
Hehe ok!
Jo det är ju det jag tänker på.
Inte för att vara negg mot träffen, men man vet ju hur petiga dem brukar kunna vara så fort nån åker med tonade rutor fram, fel ljus, inkopplade sidoblinkers.. Jaa, typ allt..
O de lär ju knappast bli svårt för dem att hålla koll på alla bilar då träffen ligger precis brevid dem big_smile

All kretik är bra kretik. Men i2 är bra för det ligger av skilt, stort område mm kommunen tyckte det va bra om vi var där wink

Basknarkare
470 Inlägg
1 april 2009
Jag anmäler mig o kommer o poppar lite big_smile hur ställer de sig med ström om man vill ladda lite ibland? smile

Stejfaan Passatskrället från k-hamn big_smile

Team Carbonize

344 Inlägg
2 april 2009
Stejfaan skrev:
Jag anmäler mig o kommer o poppar lite big_smile hur ställer de sig med ström om man vill ladda lite ibland? smile

jag kommer poppa ifrån dig lillen wink

Basknarkare
470 Inlägg
2 april 2009
Effektiv skrev:
Stejfaan skrev:

jag kommer poppa ifrån dig lillen wink

Haha försök tjockis tongue

Team Carbonize

1 531 Inlägg
2 april 2009
Någon ström kommer det troligen inte att finnas för er som vill ladda bilarna då det är långt till närmsta strömkälla osv. Men om denna träffen blir lyckad så får vi försöka fixa ström till nästa gång.

Basknarkare
470 Inlägg
2 april 2009
Derbi skrev:
Någon ström kommer det troligen inte att finnas för er som vill ladda bilarna då det är långt till närmsta strömkälla osv. Men om denna träffen blir lyckad så får vi försöka fixa ström till nästa gång.

okej då blir de inte för mycket spelande då sad

Team Carbonize

653 Inlägg
2 april 2009
Stejfaan skrev:
Derbi skrev:

okej då blir de inte för mycket spelande då sad

El-verk? big_smile

1 531 Inlägg
2 april 2009
Då vi i nuläget inte har några sponsorer till träffen så kan inte vi bistå med el-verk. Vi skulle kunna hyra något stort aggregat men då får vi ta inträde för varje bil som kommer in på området plus att dom som vill nyttja agget. får betala en slant. Tror inte det är någon som gillar det idèn med inträde wink Vi vill ju ha en stor gratis träff. Hoppas ni hänger med på resonemanget.

Sök