04/02/07 Har monterat en massa saker idag, sen åkte jag, _ecke__ och emil in på en Gavleracing träff, å satan va roligt det var Men jag antar att ni vill ha bilder på bilen så ni får väl några
Bakifrån, mycket snyggare när plattorna under lysena är lackade, lägg märke till backspegeln också
Nu har vi lite nytt här! Grillen är ny, backspeglarna är nya och ögonlocken är nya!, men ögonlocken sitter nog bara kvar tills jag får på angeleyes.
Hmm.. 1,6 = varva mkt! haha Snyggt med båda pilarna rakt upp
Ja håller med dig om att det är snyggare med ramen som det är nu än med svart
Tack så mycket!
Klart ja ska fortsätta såhär Ska koppla om lite högtalare i bilen nu, för ja slängde ihop den igår så vi skulle kunna ta den till miniträffen Så blir att plocka isär den lite å göra små ändringar osv nu!
Precis kollat igenom alla 20 sidorna och 2 saker slår mig..
1. Varför har vi inget garage hemma?
2. Hur har killen råd? Jag har en "stadig" inkomst på 1050 per månad, och det går till bensin och festande ^_^
Sugen på att busa lite med min Fiesta
Jag har ungefär samma stadiga ekonomi men har inget körkort så ja kan inte slösa pengar på bensin, sen ser jag inget roligt i att dricka, så ja har druckit väääldigt lite, så vart ska pengarna annars?
Precis kollat igenom alla 20 sidorna och 2 saker slår mig..
1. Varför har vi inget garage hemma?
2. Hur har killen råd? Jag har en "stadig" inkomst på 1050 per månad, och det går till bensin och festande ^_^
Sugen på att busa lite med min Fiesta
Jag har ungefär samma stadiga ekonomi men har inget körkort så ja kan inte slösa pengar på bensin, sen ser jag inget roligt i att dricka, så ja har druckit väääldigt lite, så vart ska pengarna annars?
Jag FATTAR inte hur fan man har råd helt ärligt ! ? jag sj köper ju en del grejjer men liksom jag har ALDRIG pengar över till annat än fest bilen, men ÄNDÅ så finns det lite pengar :S
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal