Om du har köpt dina handbromsbackar på Biltema så är det bara till att plocka väck dem och köpa nya från t.ex. Meca, mekonomen eller Volvo. Biltemas handbromsbackar till Volvo är för små, vet inte om dem är det till andra modeller också men vet att dem är det till Volvo.
Jupp, många som har problem med biltemas handbromsgrejer till Volvo 7/900. Det är helt enkelt fel dimensioner på grejerna, så även om man justerar allt i bott så tar backarna ändå inte.
Jupp, många som har problem med biltemas handbromsgrejer till Volvo 7/900. Det är helt enkelt fel dimensioner på grejerna, så även om man justerar allt i bott så tar backarna ändå inte.
men enligt min mosters, kusins,bästa polares ex så är det brembo och volvo som gör dom i ett sammarbete för btcc racingbilar? bara att det står biltema på... precis som med turbo agregatena....
men enligt min mosters, kusins,bästa polares ex så är det brembo och volvo som gör dom i ett sammarbete för btcc racingbilar? bara att det står biltema på... precis som med turbo agregatena....
Men biltemas handbromsbackar till 140,240,740,940 är inget vidare, massvis med folk som köpt därifrån och klagat. Jag köpte nya från volvo istället, tar hur bra som helst.