2696
Sök

Vill höra era åsikter ang mitt färgval till bilen(bild)

836 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
Ja som rubriken helt enkelt smile
Tänkte om man kunde få lite åsikter angående mitt lackval som läggs på bilen i påskhelgen!
Mandarin orange candy med GROV silver botten!

Uppskattar alla kommentarer! bra som dåliga smile lacken e inhandlad så kan inte byta nu tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/96593/589675_jvlxmo.jpg
Min lack

Mvh Kenny

If your not out of control, your not in control
686 Inlägg
9 mars 2009
Passar ju inte på den bilen men det kan ju se riktigt snyggt ut på din ju big_smile
Kan vara fälgarna på pickisen som förstör också kom jag på tongue

/påsen

PÅSEN RACING

100% ninja
342 Inlägg
9 mars 2009
schysst lack. har varit inne på nått liknande.

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.

836 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
påsen skrev:
Passar ju inte på den bilen men det kan ju se riktigt snyggt ut på din ju big_smile
Kan vara fälgarna på pickisen som förstör också kom jag på tongue

/påsen

Jo tror nog oxå att fälgarna kan förstöra en del faktiskt hehe smile men jag e ganska nöjd i alla fall

Tack för din åsikt smile

2 638 Inlägg
9 mars 2009
Mycket sjysst lack, kommer bli kanon på din bil smile

836 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
Aker_s40 skrev:
Mycket sjysst lack, kommer bli kanon på din bil smile

Ja jag hoppas verkligen det big_smile ska bli riktigt kul o se hur det kommer se ut smile

med lem
1 147 Inlägg
9 mars 2009
gillar färgen, tror det blir snüggt!

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

836 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
COBCAT_O skrev:
go go go smile
Kommer bli riktigt fint med den där färgen.

Js som en vacker solnedgång haha...vågar inte ropa hej än..lacken måste på först hehe smile men ska mellan slipas och på med typ 9 lager klarlack tongue

836 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
än så länge verkar jy färgen gå hem i alla fall..smile det e alltid bra hehe

Rekondare
36 Inlägg
9 mars 2009
Jag kommer nog lacka min ungefär samtidigt som dig smile evo röd smile tror jag det är har inte kollat på färgen än yikes

836 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
COBCAT_O skrev:
Jag kommer nog lacka min ungefär samtidigt som dig smile evo röd smile tror jag det är har inte kollat på färgen än yikes

Tror nog fjorden blir riktigt bra smile

836 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
Får se hur lacken blir i slutändan..allt beror jy på hur många lager jag lägger ovanpå silvern sen...så får testa på en plåtbit först o se vilken nyans man vill ha fram, men ska försöka satsa som bilden i alla fall smile
Kommer sova dåligt fram tills lacken e på och härdad hehe

LillNaisarn
9 mars 2009
Riktigt läcker färg om du frågar mig.
Men jag skulle nog inte vela ha någon sån färg tror att det finns ganska stor risk att man blir "less" på färgen efter ett tag, bara vad jag tror dock wink

2 201 Inlägg
9 mars 2009
det kommer blir riktigt snyggt. ser fram emot att se det på bilen  smile

OLAGBG
596 Inlägg
9 mars 2009
just den färgen kollade jag på i vintras till min bil innan jag lackade om min bil.. helrätt val big_smile

OLAGBG
VOLVO

836 Inlägg
10 mars 2009
Trådstartare
att man skulle tröttna på färgen e väl inte helt omöjligt men känns nästan som att det kvittar vilken lack man har så kommer man tröttna på den smile

Kommer nog lägga upp bild på bilen sen när den e färdig lackad för att få mer åsikter när lacken faktiskt e på min egen bil smile

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
10 mars 2009
Snygg! (Y) smile

836 Inlägg
10 mars 2009
Trådstartare
olagbg skrev:
just den färgen kollade jag på i vintras till min bil innan jag lackade om min bil.. helrätt val big_smile

Ja det finns självklart bilar me den färgen men den e ändå ganska ovanlig tongue så det e alltid en fördel smile

Sök