Skulle det inte vara kul att lära känna varandra genom att ge en träff inärheten av Umeå-Skellefteå-Luleå? jag skulle tycka det vore kul att träffa varandra,lära känna nytt folk,umgås,glida runt i stan och samtidigt berätta lite om sina bilar och titta på dom?
Bara en tanke som slog mig för jag är väldigt sugen på att ha en träff
Senast redigerat av ¤¤740Racing¤¤ (19 maj 2009)
¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Jo det skulle vara kul, händer för lite här uppe. På sommaren har vi ju iallfall Uphillträffen och Umeå Gatbilsträff här i stan som drar rätt mycket folk
Men kan vara kul att dra ihop något tidigare också.
jomen precis. Bara som nån liten förträff så vi hinner lära känna varandra,då skulle det bli genast mycke roligare att fara,för då slipper man fara och ställa sig bland massa okänt folk Som du säger så händer det alltför lite häruppe....
Jag är en väldigt social människa och älskar att hitta på saker så jag vill gärna att vi haren liten träff före
Senast redigerat av ¤¤740Racing¤¤ (9 mars 2009)
*Endast Mercedes ägare
Sliter nån med sig en stor grill så kommer jag på en träff i sommar Men hellst ett tag efter Piteå för där lär bilen rasa och man måste ju ha tid att bygga ihop den igen
Ja alltså en träff med grillning vore ju inte helt fel Det skulle bli väldigt najs Annars får vi ha våra motorer igång och grilla på grenröret (obs det måste vara rent där haha )
*Endast Mercedes ägare
Ja alltså en träff med grillning vore ju inte helt fel Det skulle bli väldigt najs Annars får vi ha våra motorer igång och grilla på grenröret (obs det måste vara rent där haha )
Hmm... Mitt är lindat så tror inte så många vill äta något som är grillat på det hehe. Jo, man pratar mer med varandra när man äter något än när man bara står och glor ner i ett motorrum.
Men bara för dig att dra ihop nåt då och hoppas på bra väder.
tecman: Jo det hoppas jag med Men jag vill att vi alla norrlänningar drar ihop nått tillsammans,tänkte för då kan man komma bättre överänns om vilken dag som alla kan å så
WeDo: Och jag ändrar den nu.
*Endast Mercedes ägare
Jo, men någon måste bestämma tid och plats annars blir det aldrig nån träff. Samt någon måste ta med sig grillen Och nu passade det sig så bra att det blev du
Inte 1:a maj och inte 1-17 Sept för då är jag upptagen. Men nån gång där emellan är jag ledig hehe.
Tycker 1:a april är på tok för tidigt?! Vem har hunnit få bilen klar tills dess? och snön lär ju ligga kvar och ingen värme i luften då man ska grilla.