1859
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

328 Inlägg
24 mars 2009
vi kan ju lägga in...... MAX MEETS Trollhättan/Överby, Alla Fredagar från kl 20, **PREMIÄR 3/4** .....

på presentationen tex?!?! så ser ju allt fler folk de:)  lr tongue?

1 634 Inlägg
25 mars 2009
Jag kommer att dyka upp då och då känns det som smile Nyligen flyttat och känner inte allt för många bilintresserade i dessa krokarna. Tyvärr är jag upptagen första fredagen. Fredagen efter är det väl dags för Elmia så den går väl också bort, och fredagen efter jobbar jag jour... Men helsike!!! Fredagen den 24:e Ska jag väl kunna klämma in i mitt sjukt trånga schema... Lönedag också ju smile Kan man ta en stor hamburgare jue big_smile

Bra initiativ iaf...

Mvh Andreas

Numera Saab 9-5 Aero -00

Saaboholic
3 129 Inlägg
26 mars 2009
Andreas~

Du får väl hänga på i Elmia karavanen om inte annat xD

"Liberty of thought is the life of the soul"

166 Inlägg
27 mars 2009
japp fredag är mycket bra ide.. jag kommer om det nu blir något

Mds

29 Inlägg
29 mars 2009
jag kommer big_smile   Roligt att det börjar komma igång med lite träffar och se vad folk kommer åka för kul i sommar..

72 Inlägg
30 mars 2009
Det ser ut som jag får ordning på olds:en smile men stolarna är inte klara sad jag får ta rally-stolarna i 200an=) så jag kommer smile

328 Inlägg
30 mars 2009
kan nog bli kul detta smile

37 Inlägg
30 mars 2009
Roligt med sånt här smile Tyvärr har jag andra planer för fredag 3/4 och helgen efter är det ju elmia så får bli helgen efter det om det nu är något! får la hoppas! smile

77 Inlägg
30 mars 2009
Låter kul, man hänger ju ändå där ute på helgerna, pga av fyllemat o annat trams smile
Normalt är det ju bara 740 gubbar där ute när det är snö ^^,
Rullar nog dit med några kompisar och bara kollar bilar och har det allmänt trevligt, det är väl så det är tänkt? smile

2 924 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
Absolut, detta har huvudsyftet att man ska ha det allmänt trevligt :-) Det blir vad ni som kommer, gör det till smile
Planering inför ELMIA står kanske högst på agenan på fredag? wink Kanske får vi se någon TEASER...? roll

~ Life is short, have FUN! ~

Saaboholic
3 129 Inlägg
30 mars 2009
Har också en känsla av att Elmia kommer vara ett samtalsämne^^

"Liberty of thought is the life of the soul"

135 Inlägg
30 mars 2009
Jag och en kompis kommer att kika dit !

72 Inlägg
30 mars 2009
Hoppas på att de är många som har fått ut sina sommarbilar?

Berg
424 Inlägg
31 mars 2009
satans skrev:
Hoppas på att de är många som har fått ut sina sommarbilar?

Min kommer ut först fram i slutet av april..=/

29 Inlägg
31 mars 2009
gööt lätt att man kikar bort och tjötar...... äntligen känns det som somman är på väg när vi börjar prata bilträffar igen:D

guilty_
31 mars 2009
Läste något om att onsdag inte var någon bra dag... tänker du så bara för att gbg har sina "kända" onsdagsträffar eller? tongue

Fredagar i trollhättan kan ju ev. komma att bli andra roliga evangemang. Jag skulle nog rösta på att ha det antingen Måndag eller Tisdag, eftersom det är de tråkigaste dagarna i veckan då dom flesta bara brukar bli fast hemma i brist på något vettigare att hitta på. Då lär det nog bli en del folk just för att det finns så mycket att diskutera om vad som kanske hände i helgen inom bilvärlden.

Bara mina tankar om det hela. Men jag dyker definitivt upp. Ska bara se till att få det där förbannade körkortet först tongue

2 924 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
guilty_ skrev:
Läste något om att onsdag inte var någon bra dag... tänker du så bara för att gbg har sina "kända" onsdagsträffar eller? tongue

Fredagar i trollhättan kan ju ev. komma att bli andra roliga evangemang. Jag skulle nog rösta på att ha det antingen Måndag eller Tisdag, eftersom det är de tråkigaste dagarna i veckan då dom flesta bara brukar bli fast hemma i brist på något vettigare att hitta på. Då lär det nog bli en del folk just för att det finns så mycket att diskutera om vad som kanske hände i helgen inom bilvärlden.

Bara mina tankar om det hela. Men jag dyker definitivt upp. Ska bara se till att få det där förbannade körkortet först tongue

Mycket sund och tänkvärd tanke(!)
...men hittills har de flesta röstat för fredag men inget är ju skrivit i sten utan detta får ju vara på prov nu inledningsvis men ändrar sig majoriteten efter ett tag till att hellre ha det en annan dag som t.ex du (guilty_) föreslår, så blir det troligtvis så istället smile

Andra roliga evenemang i Trollhättan på fredagar går ju att kombinera med denna träff, det är ju bara att justera tiden, om det behövs...
Denna träff kan ju mkt väl även bli lite flytande...alltså att folk pendlar fram och tillbaka till träffplatsen under kvällen smile

~ Life is short, have FUN! ~

28 Inlägg
31 mars 2009
fredag så kör ser fram imott dett.. (säg till alla ni känner att dom kommer och att det blir en bra premiär.

90 Inlägg
31 mars 2009
Precis satt på sommardäcken nu:) Ser fram emot fredag!

1 878 Inlägg
31 mars 2009
tar inte ut bilen förän slutet av maj. håller träffarna fortfarande på då. räkna med att jag dyker ner någon fredag.

Sök