31 mars 2009
Trådstartare
guilty_ skrev:
Läste något om att onsdag inte var någon bra dag... tänker du så bara för att gbg har sina "kända" onsdagsträffar eller?
Fredagar i trollhättan kan ju ev. komma att bli andra roliga evangemang. Jag skulle nog rösta på att ha det antingen Måndag eller Tisdag, eftersom det är de tråkigaste dagarna i veckan då dom flesta bara brukar bli fast hemma i brist på något vettigare att hitta på. Då lär det nog bli en del folk just för att det finns så mycket att diskutera om vad som kanske hände i helgen inom bilvärlden.
Bara mina tankar om det hela. Men jag dyker definitivt upp. Ska bara se till att få det där förbannade körkortet först
Mycket sund och tänkvärd tanke(!)
...men hittills har de flesta röstat för fredag men inget är ju skrivit i sten utan detta får ju vara på prov nu inledningsvis men ändrar sig majoriteten efter ett tag till att hellre ha det en annan dag som t.ex du (guilty_) föreslår, så blir det troligtvis så istället
Andra roliga evenemang i Trollhättan på fredagar går ju att kombinera med denna träff, det är ju bara att justera tiden, om det behövs...
Denna träff kan ju mkt väl även bli lite
flytande...alltså att folk pendlar fram och tillbaka till träffplatsen under kvällen
~ Life is short, have FUN! ~