2111
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

Saaboholic
3 129 Inlägg
31 mars 2009
Måste det vara så sent på premiär fredagen? xD

"Liberty of thought is the life of the soul"

59 Inlägg
31 mars 2009
hedley skrev:

Vadå sent,får du inte vara ute så sent för din mamma eller lol

26 Inlägg
1 april 2009
det här lät ju skoj!! kommer allt en sväng på fredags kvällen tongue

Saaboholic
3 129 Inlägg
1 april 2009
Mathsa skrev:
hedley skrev:

Haha nej det får jag inte sad

Ne men va fan då har jag ju redan börjat förfesta ;/

Berg
424 Inlägg
1 april 2009
hedley skrev:
Mathsa skrev:
hedley skrev:

Livet är hårt! Men ibland måste man välja, bilintresset/bilträff, eller gå ut och festa...

De viktiga tycker jag är att bilar och alkohol inte hör ihop, så massa nerskräpning i form utav tomma ölburkar får de ej bli.. Skall ni dricka, stanna hemma!!!

2 924 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
Frozen1985 skrev:
tar inte ut bilen förän slutet av maj. håller träffarna fortfarande på då. räkna med att jag dyker ner någon fredag.

Tanken är ju att hålla dessa träffar hela sommarsäsongen (till Sept eller nåt sånt...) så det ska nog va lugnt smile
...men det kommer säkert variera från vecka till vecka...för som Berg säger, så kan det bli föör ofta med varje fredag men det återstår att se smile

~ Life is short, have FUN! ~

2 924 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
Berg skrev:
hedley skrev:
Mathsa skrev:

Livet är hårt! Men ibland måste man välja, bilintresset/bilträff, eller gå ut och festa...

De viktiga tycker jag är att bilar och alkohol inte hör ihop, så massa nerskräpning i form utav tomma ölburkar får de ej bli.. Skall ni dricka, stanna hemma!!!

Helt riktigt tycker jag oxå!
Klockan 20 är nog dessutom bra av den anledningen att det inte ska bli nån förfest av det hela smile

Saaboholic
3 129 Inlägg
1 april 2009
peegee skrev:
Berg skrev:
hedley skrev:

Helt riktigt tycker jag oxå!
Klockan 20 är nog dessutom bra av den anledningen att det inte ska bli nån förfest av det hela smile

Jag håller med, just därför menade jag ju på att jag tyvärr inte kommer deltaga nu på fredag då jag redan börjat förfesta då och även jag anser att alkohol och bilar inte hör ihop.

Så jag dyker helt enkelt upp på nästa träff istället smile

6 Inlägg
1 april 2009
Kommer nog ett gäng från mellerud på fredag och kollar läget iaf:P

Team RmR
393 Inlägg
1 april 2009
har nu tänkt på en sak här . eftersom intresset visade sig vara stort och då är frågan hur ska vi få plats vid max lilla parkering ? för preem stänger la runt 22:00 om jag inte är helt ute och cyklar. då dom på preem lär ju inte bli så glada om vi kommer och tar upp hela kön in till tvätten.

aja lite funderingar från mig

/jocke

45 Inlägg
2 april 2009
Vi kommer ett gäng bilar från Uddevalla imorgon och kikar smile

2 924 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
JaZoR skrev:
har nu tänkt på en sak här . eftersom intresset visade sig vara stort och då är frågan hur ska vi få plats vid max lilla parkering ? för preem stänger la runt 22:00 om jag inte är helt ute och cyklar. då dom på preem lär ju inte bli så glada om vi kommer och tar upp hela kön in till tvätten.

/jocke

Jo du har rätt, intresset blev visst större än förväntat men PREEM och MAX blir nog tvärtom väldigt glada för massa kunder OM det sköts snyggt!! ...Så tänk er för så ni inte förstör denna träff...

Ni som vill tvätta på Preem så är ett tips att vara där t.ex kl 19.30 eller tidigare för att vara säker att hinna ...en del kommer kanske tvätta sin bil under träffen också men det är ju bara 3 st tvättplatser!
Finns ju också CAR WASH NORDIC, några meter bort vid McD wink

...som Bjork skrev så kan ju BRL parkeringen vara backup och finns ju även parkeringen mittemot MAX, på andra sidan vägen nära och bra (alltså där returstationen ligger) så platsbrist kan inte vara ett problem smile
Allt e ju på prov så vi får helt enkelt se hur det blir och införa förbättringar till nästa gång osv... smile

461 Inlägg
2 april 2009
Låter som en trevlig ide, kanske kommer upp med bilen då med, men varför inte ta parkeringen framför köpcentrumet där burgerking ligger?

When You Feel Like U Have Full Control!
You Are Not Drivig Fast Enough!
http://www.youtube.com/watch?v=8BHqINOSdWE

2 924 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
M.Persson skrev:
Låter som en trevlig ide, kanske kommer upp med bilen då med, men varför inte ta parkeringen framför köpcentrumet där burgerking ligger?

Burger King är nerlagt för nästan ett år sedan och resten är stängt men visst det finns gott om plats där också så det kan vara ett framtida alternativ om det behövs wink

Många vill käka, tvätta bil osv.... så på fredag är det MAX/PREEM som gäller, så får vi se sen smile
Först och främst så får man ju se hur stort intresset verkligen är när det är dax, så får man utgå från det!
...givetvis får man ju även räkna med att många inte fått klart sina sommarbilar än så kanske i Maj kommer träffen först bli fulländad smile

90 Inlägg
2 april 2009
peegee skrev:
JaZoR skrev:

/jocke

Jo du har rätt, intresset blev visst större än förväntat men PREEM och MAX blir nog tvärtom väldigt glada för massa kunder OM det sköts snyggt!! ...Så tänk er för så ni inte förstör denna träff...

Ni som vill tvätta på Preem så är ett tips att vara där t.ex kl 19.30 eller tidigare för att vara säker att hinna ...en del kommer kanske tvätta sin bil under träffen också men det är ju bara 3 st tvättplatser!

...som Bjork skrev så kan ju BRL parkeringen vara backup och finns ju även parkeringen mittemot MAX, på andra sidan vägen nära och bra (alltså där returstationen ligger) så platsbrist kan inte vara ett problem smile
Allt e ju på prov så vi får helt enkelt se hur det blir och införa förbättringar till nästa gång osv... smile

Det lär ju lösa sig, finns ju parkeringar över hela överby big_smile

5 Inlägg
2 april 2009
Vi dyker upp lite bilar och folk ifrån grästorp i morgon, hoppas fler folk kommer dit men de var klockan 8 som gällde ele????

"Power is nothing without controll"

2 924 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
pimpberg skrev:
Vi dyker upp lite bilar och folk ifrån grästorp i morgon, hoppas fler folk kommer dit men de var klockan 8 som gällde ele????

jepp stämmer fint...men verkar som en del kommer lite tidigare men det gör ju inget smile

OEM <3
6 957 Inlägg
2 april 2009
peegee skrev:
JaZoR skrev:

/jocke

Vädret är tipptopp, gatorna börjar bli fina, verkar bli bra med folk imorgon...och en annen jobbar på lör sad
Kommer nog dyka upp nästa träff om det blir ngn i slutet av april, början av maj smile

Ang. parkering...Överby kl.20.00 en fre.kväll, parkeringsplatser är väl det SISTA ni behöver vara oroliga över lol

Önskar er en trevlig träff, hoppas komma på nästa, knäpp ett kort eller två också smile

Mvh Björk

BTW: Tröstar mig med F&F 4 i Skövde imorgon tongue

OEM <3

328 Inlägg
2 april 2009
kan inte tyvärr ta min egen bil sad men åker med brorsan lr kompisen wink

295 Inlägg
2 april 2009
tog ut bilen idag och den funkade tip top. så jag +polare dyker lätt upp och tar en kik!  hoppas dom har burgarna klara när jag kommer wink

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

Sök