2255
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

Avstängd
1 557 Inlägg
3 april 2009
Jädra snack om MAX jobbar ni där hela bunten o får % på va ni sålt eller big_smile

Skall försöka komma vet ej om jag kan i mon men nästa annars... Skall försöka få med lite folk tongue

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

2 924 Inlägg
3 april 2009
Trådstartare
MrKerm skrev:
Jädra snack om MAX jobbar ni där hela bunten o får % på va ni sålt eller big_smile

Hahaha den kommentaren va kanske inte oväntad men så är inte fallet för mig i alla fall wink ...men blir detta lönsamt för MAX eller PREEM så kanske man ska överväga söka jobb där tongue

Det jädrans snacket beror från min sida på att platsen där lämpar sig bäst samt är trevligast som träffplats även om det kommer mindre antal bilar och med möjligheter till nästan obegränsad expansion runtomkring smile

~ Life is short, have FUN! ~

Team RmR
393 Inlägg
3 april 2009
vart tog solen vägen ? tongue någon som viskade i mitt öra att någon eller några ifrån göteborg kommer upp också

72 Inlägg
3 april 2009
vi får dra av en soldans och funkar inte de så blir de vinterbil för min del..

28 Inlägg
3 april 2009
jag känner på mig att det kommer bli sol och fint väder till kvällningen:) jag kommer upp med några polare antagligen! hoppas på mycket folk:)!

I brist på annat :)
526 Inlägg
3 april 2009
Eftersom det verkar vara ett stort antal som kommer så kanske någon borde förvarna MAX så burgarna ligger på grillen wink

Skulle vara lite trevligt med en karavan senare på kvällen? :-)
Senast redigerat av nuffe (3 april 2009)

42 Inlägg
3 april 2009
Hej!

Jag tänkte kolla förbi, men tänkte dra dit vid 9 halv 10 efter hockeyn. Är det några folk kvar då? Hade varit trevligt med karavan i kväll och kanske lite körning efter det någonstans. Men som sagt, runt halv 10 tittar jag förbi, hoppas det är folk kvar då smile Ses där.

Team RmR
393 Inlägg
3 april 2009
egonmkII skrev:
vart är alla tdi då ?? tongue

Kvar i grästorp cool

Team RmR
393 Inlägg
3 april 2009
nuffe skrev:
Skulle vara lite trevligt med en karavan senare på kvällen? :-)

absolut borde vi göra detta då vi nog kommer bli många bilar till kvällen

117 Inlägg
3 april 2009
yes låter nice de här jag kollar förbi ! ! big_smile

34 Inlägg
3 april 2009
Kommer förbi runt 8-9tiden smile

72 Inlägg
3 april 2009
Många bilar de blev fint de smile han inte klar me nån bil men till nästa freda så ska de vara årnar..

I brist på annat :)
526 Inlägg
3 april 2009
Det blev mycket trevligt smile

Men blir att utöka med plats eftersom det i princip blev smockfullt ganska fort...

83 Inlägg
3 april 2009
Mycket bilar där!  Kul att känna att säsongen är på G.   Jag kanske inte kommer "hänga" där så värst mycket då jag är 15 år äldre än de flesta som var där...  Man får andra prioriteringar här i livet hehe! 
Men visst kan det vara kul att åka dit o kika någon gång ibland.

Turbo X

Berg
424 Inlägg
3 april 2009
Va ju en del bilar..smile Synd jag ej kunde joina de andra Evosarna denna kväll dock.. hmm

29 Inlägg
4 april 2009
ja det vart ju en hel del folk och mkt bilar som kom så nästa gång kanske man skall ta och träffas utanför etage så alla bilar kan få plats smile     Hade riktigt roligt senare sen på kvällen vid saab också smile

213 Inlägg
4 april 2009
Vart ju riktigt trevligt, räkna med att jag kikar förbi fler gånger wink //Larsson
Senast redigerat av PLPerformance (4 april 2009)

96 Inlägg
4 april 2009
Blev ju en hel del folk och mycket roliga bilar. Riktigt skoj!

2 924 Inlägg
4 april 2009
Trådstartare
Jo det blev ju riktigt bra premiär trots att det fort blev ganska kallt hehe
Trångt tycker jag inte det var så farligt, MAX parkeringen vid infarten fyllde vi inte upp hehe wink
Sen var ju en del på parkeringen vid Returstationen på andra sidan gatan, där fanns gott om plats...

När bygget e klart med Rusta (gråa nybygget bakom Preem) så blir det mer plats eftersom många kan stå även bakom Preem men BRLs parkering kanske man får ta nästa gång oxå!

Hur många vill hellre vara framför ETAGE-huset (tänk på att allt är stängt där då) istället för MAX/PREEM + parkeing vid Returstation och BRL parkeringen (verkar bli en ny infart dit från MAX/PREEM när det är klart) ?

Jag tyckte det va trevligt att sitta inne på MAX i början å se alla bilar innefrån oxå  när man käka och fördelen med MAX/PREEM tycker jag är att det blir även trevligt med färre antal bilar där som det kommer vara ibland, jämfört med en större öde parkering där inget är öppet smile

~ Life is short, have FUN! ~

Sök