3188
Sök

Tips på burnout leksak max 15.000kr

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
bästa bilen leka och börna med för 15k ?
mvh

ps:  håller såna här för lek<? http://www.blocket.se/vi/20202623.htm?ca=18_s
Senast redigerat av AutoCare (12 mars 2009)

Försöker iaf
1 998 Inlägg
11 mars 2009
Jaså nu vill du burna helt plötsligt roll

En bmw e34 525 med lamelldiff borde man väl kunna få för 15k. Hållbara drivlinor ganska lyxiga för å va så billiga

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Vattenkokare, Driftare
217 Inlägg
11 mars 2009
va d inte du som va emot folk som börnar i en annan tråd och kallade dom för omogna? lite dubbel moral eller?

Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
det är omoget och börna ju. Men ni fick mig sugna nu ! lol  Jag har det i tankarna med en skojjig Nissan 200zx den nyare. Men jag blev nu mer sugen så jag måste ha nått fort !

Hur är 3ser vs 5 ser i rolighet att burna och leka med? Har inte 3ser stark drivlina och de som 5ser? Jag är rätt off på BMW fast ja ägt 3 st men dom va gubb bilar automat och slapp misshandel.

Det får ej va lyx ! Jag har för mkt lyx nu ! Jag låter bara framstolar och instrumentbräda existera i inredningen på min blivande leksak här nu ! Jag behöver inte tänka på framtida ägare för när jag är
färdig med den så vill ingen ha den mer ! Ny bra olja och filter + hala däck åker på och inredning av !
Senast redigerat av AutoCare (11 mars 2009)

Random Hero
4 047 Inlägg
11 mars 2009
skippa brat snacket snälla, vi klarar oss utan det, men en omega är som gjord för dig
Senast redigerat av DusanMandick (11 mars 2009)

Dog food lid. Backwards

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
DusanMandick skrev:
skippa brat snacket snälla, vi klarar oss utan det, men en omega är som gjord för dig

Vilka motorer där som håller ? 2.3 ? hur är V6orna? tror dom finns me sexor nämligen ? Håller Omega helt seriöst en OPEL? jag bryr mig inte om märke bara den håller för lek avsides på en asfallts grej utanför samhället och hem så är man nöjd ju. Så lite meck som möjligt ändå vill man ha !

C20LET
1 041 Inlägg
11 mars 2009
kolla upp omega MV6 en grym bil för pengarna

http://www.blocket.se/li?ca=11_s&md … b=&fu=

MVH/Burnis
Senast redigerat av Rawad (11 mars 2009)

Vi tycker olika vet jag, that's it

4 682 Inlägg
11 mars 2009
AutoCare skrev:
DusanMandick skrev:

Vilka motorer där som håller ? 2.3 ? hur är V6orna? tror dom finns me sexor nämligen ? Håller Omega helt seriöst en OPEL? jag bryr mig inte om märke bara den håller för lek avsides på en asfallts grej utanför samhället och hem så är man nöjd ju. Så lite meck som möjligt ändå vill man ha !

opel omega 3000, 3 liters 6:a på 204 hk (24v motorn). 45% lamelldiffbroms cool .

1 237 Inlägg
11 mars 2009
200zx? menar du 200sx? smile  hehe

979 Inlägg
11 mars 2009
EEhhhhh detta spårar ju ur fullständigt just nu...

Hpc

3 650 Inlägg
11 mars 2009
DusanMandick skrev:

hahah stek
Senast redigerat av Kesler (11 mars 2009)

Gödseldräng
4 529 Inlägg
11 mars 2009
du kan köpa min 535 e34
211hk och 305nm där går det att börna ^^
dock behöver du montera toppen på den men du har ju så mycket pengar så det kan du nog roll

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
11 mars 2009
Hmm.. Köp en sån där polsk bärplockarbil..

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Allmänt envis
12 512 Inlägg
11 mars 2009
En Bmw har rätt rejäla dimensioner på motor och drivlina så de håller nog rätt bra för den här typen av körning. Men jag hade valt en Bmw E30 före en E36a i och med att E30n är lättare i baken och lite mer busbil.  Läs mer om skillnaden på autopower.se

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
En Bmw har rätt rejäla dimensioner på motor och drivlina så de håller nog rätt bra för den här typen av körning. Men jag hade valt en Bmw E30 före en E36a i och med att E30n är lättare i baken och lite mer busbil.  Läs mer om skillnaden på autopower.se

Exakt vad jag börja spana på. Liten go bus ser det ut att vara, en e30 325 ! Min dröm bil för 15år sen va en E30 M3 en i området hade en röd sån med breda skärmar stod nått med köhler racing på minns jag än
Den stanna jag och titta på dagligen i moppe åldern ! Han va skoj som körde lite som tog oxå när man visa BURN tecken så fick man en njutning.

Det är helt klart nått om dom nu är hållbara 325orna? var det inte dom med problem på topparna?

Avstängd
135 Inlägg
12 mars 2009
Trådstartare
Rawad skrev:

MVH/Burnis

Calibra är jäkligt balla. RACE kommer ihåg dtm tiden !  Men en Calibra bakhjulsdriven finns inte eller?
Bara 4WD och FRAM? hoppas jag har fel

3 354 Inlägg
12 mars 2009
AutoCare skrev:
Rawad skrev:

MVH/Burnis

Calibra är jäkligt balla. RACE kommer ihåg dtm tiden !  Men en Calibra bakhjulsdriven finns inte eller?
Bara 4WD och FRAM? hoppas jag har fel

calibra finns original bara som fwd o awd

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

37 Inlägg
12 mars 2009
AutoCare skrev:
bästa bilen leka och börna med för 15k ?
mvh

ps:  håller såna här för lek<? http://www.blocket.se/vi/20202623.htm?ca=18_s

volvo 240 hehe. tål allt men inte så snabba:P

Försöker iaf
1 998 Inlägg
12 mars 2009
Volvos bakaxlar håller inte. 142an byttes de 2 gånger på å på 240in gick den...

De som händer är att axeln till diffrentialdreven lossnar och åker in i pinjongen. Alltså tvärstopp.

Men bmw e30 med stora diffen pöntas ju rejält uppemot 600hk. Drivaxlarna ger upp före klumpen

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

37 Inlägg
12 mars 2009
Boostrider skrev:
Volvos bakaxlar håller inte. 142an byttes de 2 gånger på å på 240in gick den...

De som händer är att axeln till diffrentialdreven lossnar och åker in i pinjongen. Alltså tvärstopp.

Men bmw e30 med stora diffen pöntas ju rejält uppemot 600hk. Drivaxlarna ger upp före klumpen

det du beskriver hände mig när oljan var slut på gamle vinter svinet. har då aldrig rasat någon annars så att dom inte håller är skit snack

Sök