Jag blir tårögd när jag läste att du borrat hål för att ställa upp laddtrycket ! DU SABBAR MOTORN !!!!!!!!! När du höjer laddtrycket med att borra hål så slår du ut APC Systemet som saab har, det vill säga att du kommer att spika sönder motorn ! Det är bond trimm och kommer bli dyrt i slut ändan i stället för att göra den riktiga vägen, har du otur kan du spränga motorn med, Jag fixade min bil för 10,000 fick så jag är god för ca 280 hästar med ett laddtryck på 1,7 kg sen slår tryck vakten ifrån... Att bilen känns seg är inte så konstigt, Det finns mer grejer än bara chippa för att få klös i den, nu har du en sak som reglerar turbon hur mycket den ska dra igång när du gasar, dvs att du får aldrig full turbo tryck från början utan turbon ökar (missförstå mig inte nu) sakta.... själv har jag tagit bort regleraren så jag får fult turbo tryck på en gång utan att turbon ökar gradvis i starten... Kan hända att din weastgate är slu ochså då får du aldrig upp fullt laddtryck, jag har en klocka som ska tåla upp till 3 bars tryck för att den inte ska släppa efter i laddtrycket.... Har du frågor så pm:a mig så ska jag besvara dom i stället för att du ska bränna motorn på olika försök att få upp trycket......
Speed limit are only for pussy