Har en vinge liggandes i garaget till den som ska få lack sen åker den på! Även 3st Hella Rally 3000 ska på. Och sen kommer den utrustas med 17"arna med vinterdäck från S60in
kollade på första sidan..tkr ja känner igen bilen ? köpt i södertälje ? isf va jag och provkörde den innan du köpte den
Nja det tror jag inte att de va, köpte min i Helsingborg..
Var det nyligen eller? För det fanns en nästan identisk till salu på firma (jag tror det va i Stockholms län) i våras. Den hade tom RTW077 i regnummer (jag har RTW078 ) Kan de vart den du tänkte på?
kollade på första sidan..tkr ja känner igen bilen ? köpt i södertälje ? isf va jag och provkörde den innan du köpte den
Nja det tror jag inte att de va, köpte min i Helsingborg..
Var det nyligen eller? För det fanns en nästan identisk till salu på firma (jag tror det va i Stockholms län) i våras. Den hade tom RTW077 i regnummer (jag har RTW078 ) Kan de vart den du tänkte på?
Som det är just nu så står bilen nästan oanvändbar i garaget.. Skulle köra en sväng i förra veckan då den fick för sig att inte gå på alla 5.. Men jag ska se om jag inte kan skruva lite i veckan och kolla över tändkablar och tändstift m.m.
Men som det är just nu är jag lite sugen på att låta bilen stå för vintern, ta god tid på mig att fixa så den går igen m.m. Den ska egentligen besiktas innan årsskiftet så får se om jag försöker ta tag i det nu innan vintern eller om det får bli till våren.. Måste fixa lite med avgassystemet, byta lyktor och front innan den ska gå igenom. Men men, får se hur lätt det blir att fixa motorn först
Sen verkar det som det ser ut just nu att det blir väldigt svårt med nya fälgar till nästa år.. Ekonomin är just nu i botten så händer det inget speciellt som gör att jag får in pengar så får det bli billiga saker i uppdateringsväg tills nästa säsong. Typ lack av motorkåpor, putsa, tvätta m.m. Det kostar ju nästan inget
850in rullar på nu iaf med 17" vinterdäck
Förra helgen gick jag över s60in ganska så noggrant med tvättsvampen och efter det tog jag lite bilder. Ska se om jag kan få upp dom här också
Nu vet ni läget iaf, vill göra massa saker men jag har tyvärr inga pengar.. Blir så utan inkomst..
S60in är nu avställd och står därför i förvaring fram tills våren. Har fortfarande inte börjar pilla med den (fy skäms på mig!!!!!) Men samtidigt har jag ju inte direkt bråttom med den heller..
Har lackat och satt på en vinge med bromsljus på 850in, det gjorde gott för baken!
Igår fick den även ett nytt filter och ny fin olja
Det lyser..
Lägg också märke till mitt nya utblås som låg och skräpade i garaget
Det pågår även en installation utav 3st Hella Ralley 3000, allt är klart förutom stagen och sedan visade det sig att reläat va kasst så det får bli ett nytt till helgen, allt är kopplat och klart Bara glimmers som lyser nu
Fler bilder på både S60in och 850in kommer, förhoppningsvis ikväll! Dock har jag inga på extraljusen ännu..