Håller med Elda om nätet, skär sig mot grillen samtidig som fälgarna dels "inte är en del av" fronten vilket gör att deras färg inte spelar någon roll i mina ögon. Men framför allt är det normalt att bilens fälgar inte matchar resten av bilen. Hur många bilar har aluminiumfärgade detaljer egentligen, tycker inte den behöver matcha fronten mot fälgarna?
I övrigt har jag två anmärkningar, dels tycker jag fälgarna är fel på bilen. I sig faller dem klockrent i min smak, enkla och stilrena. Men bilen är av en annan karaktär, den sticker ut och är i mina ögon lätt överdriven. Det behöver inte vara något fel med det, men jag tycker fälgarna bör matcha. Så jag röstar på något som sticker ut mer, ett par Y-rondell med en bred kant kanske?
Sista punkten på klagolista är avgasrören, de hittar jag tyvärr inga ord för. Hade det varit en skottkärra hade de kanske passat som fästpunkter för handtagen, nu ser det bara lustigt ut.
Nej, svart nät, ett par andra mer detaljerade fälgar (Med ekrar i bilens färg dock en nyans mörkare?) och en kromad kant och som pricken över i två mindre pipor på var sin sida eller två lagom stora pipor på en sida så hade det (ur min synvinkel) blivit riktigt bra. Inte för att den ser illa ut idag men jag tycker det kan bli bättre.