2775
Sök

Vilken pickup-modell ska jag välja emellan??

Skogs Arbetare
413 Inlägg
15 mars 2009
Trådstartare
Jag jobbar i skogen och behöver snart en bra och rymlig pickup från 00-, max pris 150.000:- med kåpa, 4wd. få rum med 4 röjsågar, så en double cab helst.
Senast redigerat av Tompa_Vax (15 mars 2009)

Go For It!!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
15 mars 2009
Denna tråden är inte riktigt till för sådana här frågor. Utan är avsett för tips, förslag och åsikter gällande forumet.

Moderator kommer snart flytta tråden åt dig, men passa på att fylla i mer info, maxpris osv.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

8 156 Inlägg
15 mars 2009
Tråd flyttad.
Putsade till rubriken också wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Skogs Arbetare
413 Inlägg
15 mars 2009
Trådstartare
Okay tack, visste inte att det var fel.

Go For It!!

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
15 mars 2009
Ford F150?, Mitsu L200 (äldre modellen, från typ -06), Toyota HiLux

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Soubee
15 mars 2009
Dodge Ram, Toyota Hilux, Mitsubishi L200, Nissan Navara tex.

Väldigt nöjd med arbetsbilen själv hört många säga (inte här på garaget) att de är omöjliga att köra på vintern om de har RWD, visst de är lite svårkörda emellanåt. Speciellt om man inte har någon vikt på flaket.

40 Inlägg
17 mars 2009
Jag är fäst vid King Cab är jäkligt tåliga även om dom också självklart går sönder ibland. Men själva grund konstruktionen är stabil och stark. Jag skulle välja en King Cab mellan -04, -05 nåt sådandt sen är det ju bara ett plus om du får tag i en navara dom är ju lite mer utrustade bland annat klima.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
17 mars 2009
EmilNilsson skrev:
Jag är fäst vid King Cab är jäkligt tåliga även om dom också självklart går sönder ibland. Men själva grund konstruktionen är stabil och stark. Jag skulle välja en King Cab mellan -04, -05 nåt sådandt sen är det ju bara ett plus om du får tag i en navara dom är ju lite mer utrustade bland annat klima.

Jag personligen tycker att King Caben e skumpig som fasen. Därför kör jag hellre med en L200.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Save a horse,ride a jeep...
258 Inlägg
17 mars 2009
När jag jobbade i skogen körde jag L200,mycket bättre komfort och driftsäkerhet än King cab..

Skogs Arbetare
413 Inlägg
18 mars 2009
Trådstartare
okay, då är det bara leta, det blir nog en L200 med eller utan doble cab men med kåpa/skåp...
För en Nissan KingCab blir det inte för att motorn inte går att lita på när den börjar få lite mil, och izuzu-mazda är bara billighets märken med dålig komfort och ford och dodge och chevrolet drar bara onödigt med soppa.
Bara L200 kvar.

Tack för alla SVar

Go For It!!

57 Inlägg
18 mars 2009
Toyota Hilux då? Jag hade en sån och det var en kanonbil. Kanontråkig men kanonbra.

Skogs Arbetare
413 Inlägg
18 mars 2009
Trådstartare
Opps, glömde den, ne , inge riskokar märke, jag tar L200, den är snyggare och skönare...

Go For It!!

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
19 mars 2009
Tompa_Vax skrev:
Opps, glömde den, ne , inge riskokar märke, jag tar L200, den är snyggare och skönare...

Ja för Mitsubishi är ju verkligen inget "riskokarmärke" tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Skogs Arbetare
413 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
IceEyes skrev:
Tompa_Vax skrev:

Ja för Mitsubishi är ju verkligen inget "riskokarmärke" tongue

Man måste ju få skoja lite granda eller??

Tack för alla svar.

Go For It!!

Sök