Jag jobbar i skogen och behöver snart en bra och rymlig pickup från 00-, max pris 150.000:- med kåpa, 4wd. få rum med 4 röjsågar, så en double cab helst.
Dodge Ram, Toyota Hilux, Mitsubishi L200, Nissan Navara tex.
Väldigt nöjd med arbetsbilen själv hört många säga (inte här på garaget) att de är omöjliga att köra på vintern om de har RWD, visst de är lite svårkörda emellanåt. Speciellt om man inte har någon vikt på flaket.
Jag är fäst vid King Cab är jäkligt tåliga även om dom också självklart går sönder ibland. Men själva grund konstruktionen är stabil och stark. Jag skulle välja en King Cab mellan -04, -05 nåt sådandt sen är det ju bara ett plus om du får tag i en navara dom är ju lite mer utrustade bland annat klima.
Jag är fäst vid King Cab är jäkligt tåliga även om dom också självklart går sönder ibland. Men själva grund konstruktionen är stabil och stark. Jag skulle välja en King Cab mellan -04, -05 nåt sådandt sen är det ju bara ett plus om du får tag i en navara dom är ju lite mer utrustade bland annat klima.
Jag personligen tycker att King Caben e skumpig som fasen. Därför kör jag hellre med en L200.
okay, då är det bara leta, det blir nog en L200 med eller utan doble cab men med kåpa/skåp... För en Nissan KingCab blir det inte för att motorn inte går att lita på när den börjar få lite mil, och izuzu-mazda är bara billighets märken med dålig komfort och ford och dodge och chevrolet drar bara onödigt med soppa. Bara L200 kvar.