Sträck läst hela tråden nu! Jag som skulle vara pigg till jobbet i morgon. Det sket sig kan man säga Vilket jobb du lägger ner! Helt sinnes! Hoppas du får ihop bilen snart så det blir lite åka! Mvh Andreas!
Jävlar hur har jag kunnat missa denna tråden, grymt bygge. Blir onekligen sugen att kopiera iden till min Renault 4CV.
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.
nu får du snart ta dig i kragen och bli klar med denna så vi får se när den är färdig är ju 5 år vi som har väntat längst för att få se den färdig.
Hade faktiskt hellre sett den här lådan på bredden även om BMWn var sjukligt fet
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Nu är min lilla ögonsten såld! Givetvis blandade känslor men har man inte tiden och orken så finns det inte mycket att göra. Jag har erbjudit köparen att ta över tråden här så vi får se hur det blir med det. Det kändes bra för den verkar ha kommit till en bra person. Så förhoppningsvis så får ni se den färdig snart! 😊 tack för mig och sköt om er!
hopps på att den fortsätter att synas då.. synd du sålde, men visst man skall ha tiden också..
JonR skrev:
Nu är min lilla ögonsten såld! Givetvis blandade känslor men har man inte tiden och orken så finns det inte mycket att göra. Jag har erbjudit köparen att ta över tråden här så vi får se hur det blir med det. Det kändes bra för den verkar ha kommit till en bra person. Så förhoppningsvis så får ni se den färdig snart! 😊 tack för mig och sköt om er!
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
Ja det kändes tungt när den rullade iväg. Men det känns bättre när man vet att nån gör klart den och den kommer ut och syns istället för att den ska stå undangömd.