Problem med kjolpaket till Audi a4

ohlzzon
24 mars 2009 · 22 Inlägg

Jag beställde ett kjolpaket av Bodykit.nu och när jag skulle provmontera fronten så var det en springa på höger sida mellan skärmen och fronten på 5-7mm. och på vänster sida fick jag inte ens dit det för det tog i ett AC rör.
Jag har haft kontakt med bodykit.nu men får ingen hjälp alls av dom och jag tycker det är väldigt dåligt.
Dom säger bara att dom har sålt flera hundra sånna paket och har aldrig fått nått klagomål innan att det inte har passat.
jag frågade om dom hade en referens jag kunde pratat med och då fick ett nummer till en kille och han sade att det kan vara problem att montera kjolpaketen på audi diesel.
tycker det är dålig stil av bodykit.nu och inte ha koll på att det problem med diesel och inte hjälpa till och inte vara till mötesgående överhuvud taget!

Senast redigerat av ohlzzon (24 mars 2009)

Audi A4 V6 2.5L TDI Quattro "Silver Audin" (2003)
Robban30
28 mars 2009 · 144 Inlägg

Om du har uppgivit korrekt info när du beställde kitet och de granterar att det ska passa men inte gör det borde du väl enkelt kunna returnera den. Om de inte tar den i retur känns det hela lite oseriöst tycker jag...


Robban

Robert
ohlzzon
29 mars 2009 · 22 Inlägg

jag frågade dom flera gånger innan jag beställde om det bara skulle passa rakt på och det skulle det göra enligt deras mening...

Audi A4 V6 2.5L TDI Quattro "Silver Audin" (2003)
Delarium EPIC
29 mars 2009 · 37 Inlägg

Flera hundra bodykit? Låter vansinnigt mycket för den butiken. Om realcar hade gjort det... så hade vart åtminstånde möjligt.
Låter mer som en bortförklaring för deras grejer inte är bra helt enkelt. Hemsidan var ju inte särskilt proffsig, logon upptill "börjar om" ifall man har en wideskärm (och då sitter jag bara på en 19")...
Sån här dålig feedback lär ju inte bättra på deras försäljning.

/D

http://www.delarium.se
No real power, just turbo shit!
Koddas
29 mars 2009 · 542 Inlägg

Har du ingen bild på fronten där den tar i mm?

ohlzzon
31 mars 2009 · 22 Inlägg

Koddas skrev:
Har du ingen bild på fronten där den tar i mm?

nej tyvärr har jag inte det. jag blev så besviken när det inte passade så hängde på orginal fronten direkt utan att tänka på det.
har vart i kontakt med bodykit och dom vill skicka en ny fron men då måste jag montera på den fronten jag har liggande igen och ta bilder på vart felen är.

Audi A4 V6 2.5L TDI Quattro "Silver Audin" (2003)
Stefan Elg Saab Viggen MC Yellow
20 april 2009 · 329 Inlägg

Du har ju 14 dagars retur rätt vid internet köp om du inte är nöjd med din vara!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang