1945
Sök

Motorjournalen krashar loaded

TVT Member
377 Inlägg
26 mars 2009
Som sagt, gamla nyheter... men kan inte varit roligt att vara i Kenneths skor där precis efter... Vad ska man säga när man satt en bil av den där kalibern i däcks-bariären liksom. " Oj, tror jag gick på gasen lite för tidigt i utgången... Får jag testa igen?" tongue

Ska bli kul att se hur den ser ut nu på elmia iallafall! smile

If your not out of control, your not in control
686 Inlägg
26 mars 2009
og900turbo skrev:
varför låter dem inte ägarna köra bilarna? dem vet ju hur dem funkar iaf tongue så kan deras reporter sitta brevid xD

Bättre att reportern kör och smäller än att ägaren gör det tongue
Nu va det ju Motorjournalens försäkring osv. som stod för detta, om ägaren själv hade kört så kanske han hade fått stå för allt om han hade kört av.

Åker man av på en bana så åker man av och det går fort att åka av även i en inte så snabb kurva.

/Påsen

PÅSEN RACING

Driver
2 111 Inlägg
26 mars 2009
LasseMan skrev:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article4740295.ab

oj vad pinsamt för dom!
och stackars ägaren

Old news...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

dARKiE
5 031 Inlägg
26 mars 2009
linuslinje skrev:
Förstå känslan för motorjournales bilförare när han insåg han gjort..... Usch vilken jobbig upplevelse!

Stackars ägare också, säkert mer jobbigt. sad

Tror föraren har det mer jobbigt, tänkt dig själv att kvadda någon annans dyrgrip.. 
Vilka skuldkänslor man hade haft asså. Men nu är det ju hans jobb och han är ju som tur är försäkrad mot sånt här. Se nu på loaded, fräschare än nånsin!! Så nåt gott gav det ju allt.. : )

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

vinnarskalle!
907 Inlägg
26 mars 2009
Förvisso var det ingen stor krash, men det svider alltid oavsett hur mycket skador det blir.
Loaded ser ju mycket fräschare ut nu, den är snyggare än förut, tycker jag iaf tongue

1 754 Inlägg
26 mars 2009
Det har hänt förut, Top Gear krashade en dyr DeTomaso Pantera. Det kostade 50000 pund att reparera.

Tråkigt att sånt händer, speciellt till bilar som någon lagt ner åtaliga timmar på.

Jag kan inget om allt.

56 Inlägg
26 mars 2009
Hahahah, ägd han blev!

Najs
26 mars 2009
Casy skrev:
Förvisso var det ingen stor krash, men det svider alltid oavsett hur mycket skador det blir.
Loaded ser ju mycket fräschare ut nu, den är snyggare än förut, tycker jag iaf tongue

stor o stor kostade ju närmare 300,000 o reparera så hurvida den va stor eller inte de kan man ju fråga sej

huh?
10 427 Inlägg
26 mars 2009
Inslaget om kraschen är med i Motorjournalen som sänds på tisdag (31/3), kl 22 på Kanal9.

Så nyheten blir väl lite ny-aktuell trots att den är gammal? tongue

33 Inlägg
26 mars 2009
Cronholm skrev:
Hahahah, ägd han blev!

?

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
26 mars 2009
cool  Vad mer att säja fan vad pinsamt samt hoppas dom degar killen skador på bilen ja det e ju ej
första gången dom har sönder en bil i det programmet tror dom hadde sönder någon Jagga då dom
skala däck på något flygfält för något år sedan.

//SWIH

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

Bmw!
101 Inlägg
26 mars 2009
Tråkigt. Säger hon som pratar VMW? Ouch.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
26 mars 2009
Det sved bara att titta på videon när Loaded gick av, fy fan att dessutom äga den. Men jag tycker den har blivit bra mycket snyggare nu efter PaintworX gått lös på den...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

26 Inlägg
27 mars 2009
Snacka om att programledaren som krockar "jinxar" lite då.....

- "Det är ju bara att stå på här, inte fan åker den här av."
- "Fan va fint den ligger......SMACK!!"  big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Som man bäddar får man... wink

12 086 Inlägg
27 mars 2009
Jobbit läge tongue

Pengar går ju alltid att ersätta men känslan efter allt slit är svårt att få tebax.

supermikaela
27 mars 2009
camaro67 skrev:
Tråkigt. Men hon säger ju att de var världens snabbaste. Den lär ju inte vara världens snabbaste.

2007 var den väl snabbast runt Nurburgring med en tid på 7.22?

174 Inlägg
27 mars 2009
camaro67 skrev:
Tråkigt. Men hon säger ju att de var världens snabbaste. Den lär ju inte vara världens snabbaste.

inte rakt fram nej

876 Inlägg
27 mars 2009
världens snabbast gatlegal va det väll? annars så är nog Tiger56:s M3 bra mycket snabbare på 402m smile

712 Inlägg
27 mars 2009
JapMax skrev:
Pengar går ju alltid att ersätta men känslan efter allt slit är svårt att få tebax.

Instämmer.. va väl 5 år nedlagt på bilfan

Sök